• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Prima etapa a campaniei Tchibo Inspira prin gestul tau s-a finalizat

Prima etapa a campaniei Tchibo Inspira prin gestul tau s-a finalizat

Dintre cele 236 de proiecte inscrise (la categoriile Fotografie, Design de Genti si Design de Obiecte de Interior), juriul campaniei a ales la final trei.

"Am fost placut surprinsi de originalitatea de care au dat dovada participantii inscrisi, de solutiile inovatoare si perspectivele noi prin care au abordat si rezolvat cerintele categoriilor. Dar ne bucura si faptul ca proiectele artistilor si campania initiata de Tchibo au starnit un interes atat de mare, drept dovada cele 236 de proiecte inscrise, sau cele aproximativ 70.000 de mii de vizite pe website", a spus Carmen Oprea, Brand Manager Tchibo Exclusive si Tchibo Family.

Consumatorii au avut posibilitatea sa se implice direct, sustinand  tinerii artisti atat prin cumpararea pachetelor de cafea Tchibo Exclusive participante la promotie cat si prin votarea proiectelor preferate pe site-ul concursului. Site-ul www.inspirapringestultau.ro, care a inregistrat, in ultimele zile de vot, 3000 vizitatori unici pe zi.

In ultimele 2 saptamani, toate cele 30 de proiecte finaliste au fost jurizate in functie de mai multe criterii: clasamentul final de pe site-ul campaniei (25%), originalitatea proiectului (40%) si fezabilitatea acestuia (35%). Juriul a fost compus din 2 reprezentanti Tchibo si, in functie de domeniu, de cate un reprezentant al revistelor partenere: The One, Tango si Tabu. Din partea Tchibo, au participat Monica Radulescu - Marketing Manager Tchibo Brands si Carmen Oprea - Brand Manager Tchibo Exclusive si Tchibo Family, iar din partea revistelor partenere: Delia Bartosin - Editor The One, Nouria Nouri - Editor Tango si Noemi Revnic - Consultant PR&Events Tabu.

In urma jurizarii finale, au fost alese proiectele a trei artisti, aferente celor trei domenii. Fiecare artist primeste finantare pentru realizarea proiectului castigator, mai precis realizarea a 20 de genti, 20 de obiecte de design interior sau 20 de fotografii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//