• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Harley-Davidson a lansat noul model V-90 MuscleTM

Harley-Davidson a lansat  noul model V-90 MuscleTM

Harley-Davidson a lansat  noul model V-90 MuscleTM intr-o maniera la fel de inedita: printr-o campanie inovativa de marketing realizata in colaborare cu supermodelul american Marisa Miller.
 
Noul V-Rod MuscleTM are o conformatie puternic definita, care reprezinta o interpretare urban-contemporana a stilului. Sasiul alungit si foarte jos, precum si pneul foarte lat de pe spate au fost inspirate din cursele de acceleratie, iar motorul foarte turat Revolution V-Twin cu racire pe baza de lichid, dezvoltat in colaborare cu Porsche, ii confera putere si sofisticare ce se vrea de neegalat.

"V-Rod Muscle iese in evidenta printre atatea copii si profiluri generice de motociclete", a declarat Mark-Hans Richer, senior vice-president si chief marketing officer pentru Harley-Davidson. "Acest model se pliaza exact pe definitia a ceea ce inseamna cu adevarat o motocicleta Harley-Davidson".
 
"A fi imaginea unui asemenea brand, devenit o legenda americana, este incredibil", a declarat Marissa Miller. "Am crescut urmarindu-i pe tatal si pe unchiul meu conducand motociclete Harley. Este extraordinar sa rememorez acele vremuri in acest punct al carierei mele si sa lucrez cu un brand pe care il respect atat de mult".
 
Asemenea motocicletei in sine, Harley-Davidson a ales o campanie de marketing inovativa  pentru modelul V-Rod MuscleTM. Campania de advertising o infatiseaza pe Marissa Miller intinsa deasupra unui V-Rod MuscleTM negru. Fundalul  intunecat  si unghiul special de iluminare incadreaza perfect agresivitatea motocicletei, in timp ce Miller intrupeaza, prin contrast, ideea clasicului supermodel american.

In revistele de lifestyle din S.U.A., cum ar fi GQ, Esquire, Complex, Road&Track si Trader, ad-urile au fost realizate cu ajutorul unei tehnologii de ultima ora, SnapTell, care permite accesul la un continut exclusiv atunci cand pagina revistei este fotografiata cu ajutorul camerei unui telefon mobil.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//