• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

SPM Indoor Division isi largeste portofoliul de clienti

SPM Indoor Division isi largeste portofoliul de clienti

Se estimeaza un trafic de 55.000 de vizitatori pentru Digital Frame-urile montate in Unirea Shopping Center Bucuresti, Unirea Shopping Center Brasov si Vitantis Shopping Center.

SPM Indoor Division continua sa-si largeasca portofoliul de clienti, remarcandu-se pe piata de indoor romaneasca prin solutiile inovative pe care le propune clientilor. Noile centre comerciale in care au fost postate suporturile SPM Indoor Division reprezinta puncte de atractie importante pentru locuitorii Bucurestiului si ai orasului Brasov.

Reteta succesului compexului Unirea Shopping Center Bucuresti consta in locatia ultracentrala si traficul ridicat, de aproximativ 25.000 de vizitatori pe zi. Datorita acestor caracteristici, suporturile Digital Frame instalate aici se vor bucura de atentia unui public foarte larg.

"Suntem multumiti de ceea ce am realizat pana acum. Ne-am atins obiectivele propuse la inceputul anului, ajungand acum sa detinem o cota de piata de 20% din indoor-ul romanesc. Privim cu optimism spre anul viitor, stabilindu-ne deja obiectivul principal, acela de a deveni lideri de piata. Cat despre noii clienti, ne bucuram ca acestia au ales sa colaboreze cu noi si cu siguranta vom face treaba buna impreuna", a declarat Razvan Constantinescu, Director General SPM Indoor Division.

Digital Frame-ul inglobeaza tehnologia LCD, avand multiple avantaje comparativ cu suporturile clasice existente pana in acest moment: rezolutie adaptata mediului indoor, amplasarea in zonele cu trafic intens -  intrari, vecinatatea scarilor rulante, food-court - costuri de productie si decorare inexistente.

Caracteristicile sale sunt: rezolutie de 1080 x 1920 pixeli, display de 40" TFT-LCD; dimensiuni: 0.60 x 1.00 metri, cu o suprafata de vizualizare de 0.50 x 0.85 metri si format widescreen de 9:16. In plus, Digital frame-urile sunt suporturi special concepute pentru publicitatea indoor, ce folosesc layouturi in format JPG, redate in forma unui slide show. Maximul de layouturi care poate fi afisat pe un suport este de 12, fiecare layout avand timp de expunere de 10 secunde, loop time-ul de 2 minute, iar minimul de aparitii al unui mesaj publicitar este de 360 ori/zi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//