• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Friends a castigat contul de comunicare GMG

Friends a castigat contul de comunicare GMG

Friends Advertising castiga contul de comunicare GMG (dupa rebranding: CallBridge), call center-ul detinut de grupul Realitatea- Catavencu.

Friends Advertising, agentie de comunicare parte a grupului IMSG Bucuresti a anuntat prin CallBridge inceperea unui proiect de comunicare pe o nisa complet noua in Romania. Acesta este primul call center de pe piata locala care va beneficia de o campanie de comunicare. Friends a fost agentia selectata ca partener de comunicare.

"Acum mai bine de 5 ani cand am pornit cu Friends la drum, mi-am promis ca o sa invatam in continuu. Ma bucur de fiecare data cand castigam acest pariu. Desi categoria de comunicare in care se situeaza CallBridge este un clasic busines-to-business, ceea ce stim bine sa facem, lansam totusi la apa o bucata de piata virgina: comunicarea de call center. Sper sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor clientului, si mai ales la inaltimea propriilor noastre asteptari", a declarat Sorin Tranca - Managing Director si Creative Director Friends Advertising.

Proiectul presupune in prima faza furnizarea elementelor de naming, identitate, literatura corporate. Pentru rebranding-ul GMG in CallBridge Friends a colaborat cu Patres, companie de branding din Grupul IMSG din care fac parte, printre parteneri, Daniel Gavrila si Sorin Axinte.

"Noi cautam pe cineva care sa inteleaga toate particularitatile business-ului nostru. Spre suprinderea noastra NU am gasit la Friends ceea ce asteptam, ci mult mai mult. Friends a inteles exact nevoile noastre. Au inteles atat de bine incat, pe langa ce au avut de facut din punct de vedere al comunicarii, ne-au adus si un client inca din prima saptamana. Nu cred ca sunt multe agentii in Romania real preocupate de interesele clientilor lor cum e Friends", a declarat Rocsana Borda, Customer Service Director CallBridge.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//