• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Bombardier Transportation a castigat titlul de Compania Anului pe piata feroviara mondiala

Bombardier Transportation a castigat titlul de Compania Anului pe piata feroviara mondiala

Bombardier Transportation este Compania Anului pe piata feroviara mondiala in 2008, conform companiei Frost&Sullivan, lider mondial in consultanta pentru evolutia afacerilor. Frost and Sullivan au inmanat premiul castigat de Bombardier in cadrul ceremoniei anuale ce a avut loc la Londra, in data de 20 noiembrie 2008.

Consultantii au ales Bombardier pentru excelenta neegalata de care au dat dovada in industria in care activeaza, pentru realizari remarcabile si performanta superioara in zone ca managementul conducerii companiei, inovatii tehnologice, servicii clienti, dar si in dezvoltarea strategica a produselor. 

In alegerea castigatorului, analistii de la Frost&Sullivan au masurat mai multi factori de piata pentru fiecare participant, in functie de criterii predeterminate, concentrandu-se asupra eforturilor operationale combinate. Aceste eforturi au fost analizate si ierarhizate, astfel incat analistii sa poata distinge compania care va primi locul intai in industria feroviara globala. 

"Bombardier conduce piata feroviara globala, depasind in repetate randuri cota de piata de 20%", a spus Patrick Rehlein, analist de cercetare al Frost&Sullivan, in timpul ceremoniei  de decernare a premiilor. "Proiectarea, dezvoltarea si productia unui portofoliu de material rulant la preturi competitive  au sustinut succesul  companiei. Ceea ce vreau sa subliniez este angajamentul Bombardier fata de transportul public sustenabil, care a fost pus in evidenta printr-o serie de inovatii Bombardier, cum ar fi tehnologiile ECO4, prezentate de curand la targul feroviar InnoTrans desfasurat la Berlin, cateva dintre ele fiind premiere mondiale".

Deorece consumul de energie si eficienta sunt prioritati ale industriei feroviare, portofoliul  de produse ECO4 poate sustine operatorii feroviari sa-si imbunatateasca disponibilitatea  si performanta flotelor, reducandu-si in acelasi timp emisiile de gaze si consumul de energie. Concentrandu-se asupra inovatiilor, proiectarii si sustenabilitatii tehnologice, compania demonstreaza clientilor sai dedicare in realizarea unor solutii de ultima generatie, in imbunatatirea sigurantei, a eficientei si in protejarea mediului. 

"Suntem incantati sa primim distinctia Compania Anului pe piata feroviara globala in 2008", a spus Andre Navarri, Presedinte al Bombardier Transportation. "Nu a existat niciodata un moment mai bun pentru o companie din industria feroviara. Bombardier joaca un rol-cheie in definirea mobilitatii sustenabile, pentru secolul 21, si de asemenea in imbunatatirea avantajului oferit de transportul feroviar  fata de alte mijloace de transport, raspunzand celor mai mari provocari intampinate in zilele noastre de operatorii feroviari din toata lumea".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//