• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CharityGift.ro - 250 de produse, 30 de furnizori si 3000 de vizitatori intr-o saptamana de activitate

CharityGift.ro - 250 de produse, 30 de furnizori si 3000 de vizitatori intr-o saptamana de activitate

Dupa numai o saptamana de la lansarea proiectului de voluntariat, Charitygift.ro, primul magazin online caritabil din Romania a reusit sa adune in acelasi loc peste 250 de produse de la cei aproape 30 de furnizori. Fiecare furnizor isi alege cauza sau fundatia catre care doneaza un procent de minim 5% din contravaloarea produsului vandut.

Toate acestea pentru a ajuta beneficiarii acestui proiect, un numar de 40 de fundatii aflat in continua crestere. www.charitygift.ro a inregistrat peste 3000 de vizitatori unici, din peste 30 de tari. Primele locuri, dupa Romania, sunt ocupate de Ungaria, Italia si Germania.

Spre deosebire insa de magazinele online sau de cele traditionale, prin CharityGift.ro, fiecare produs vandut ajuta intotdeauna pe cineva. Asta pentru ca fiecare produs vandut contine o donatie pe care furnizorul se angajeaza sa o faca pentru cauza sau fundatia pe care acesta a ales sa o sustina, fara a creste pretul produsului fata de cel gasit in magazinele traditionale. Procentele incep de la 5% si pot reprezenta chiar valoarea totala a produsului. Descrierea fiecarui produs contine informatii despre valoarea donatiei si beneficiarul acesteia.

"De exemplu, pentru o bijuterie realizata manual care costa 20 de lei, furnizorul a ales sa doneze 30% catre o fundatie care are grija de cainii fara stapan. Asta inseamna ca, pentru fiecare produs vandut, 6 lei merg catre aceasta fundatie fara ca cel care a comandat produsul sa plateasca in plus. Dupa prima luna de functionare vom publica un prim raport care va contine informatii despre valoarea cumparaturilor, a donatiilor si beneficiarii acestora. Raportul va fi realizat de o firma specializata in servicii de audit care ne ofera servicii pro bono si va putea fi vizualizat direct pe site la sfarsitul fiecarei luni", a explicat Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului. 

Magazinul contine produse diverse: carti si bijuterii, jucarii pentru copii, accesorii si produse hand-made sau produse realizate de beneficiarii fundatiilor cu ateliere lucrative. Site-ul este actualizat periodic cu produse noi si informatii despre posibili beneficiari.
O categorie speciala a magazinului este dedicata produselor personalizate CharityGift.ro.

Fiecare produs din aceasta categorie contine o donatie de 10% pe care, de aceasta data, numai cumparatorul este cel care decide catre ce cauza umanitara o va directiona. La cumpararea unui produs din aceasta categorie, cumparatorul va mentiona cauza si fundatia careia doreste sa ii doneze aceasta suma; cauzele sunt: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta - cultura, educatie - cumparatorul poate alege dintre fundatiile si asociatiile care si-au exprimat deja dorinta de a face parte din sistemul CharityGift, inscriindu-se pe site.
 
"Orice companie care are prevazut un buget pentru cadourile de Craciun ale angajatilor poate alege sa ofere acestora un voucher, indiferent de valoare. O companie care are ca politica de CSR protectia mediului poate oferi un voucher prin care angajatii sa contribuie la ajutorarea unei fundatii, prin cumpararea de produse din aceasta categorie", a declarat initiatorul proiectului CharityGift.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//