Cuvantul inovatie a fost conceptul central sub care s-au desfasurat cele doua ~ zile ale evenimentului Inspire 2009, care a reunit peste 200 de participanti ~ pe parcursul zilelor de 26 si 27 noiembrie. Inspire 2009 si-a propus ~ sa prezinte principalele ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Peste 200 de participanti au fost prezenti la Inspire 2009

Cuvantul "inovatie" a fost conceptul central sub care s-au desfasurat cele doua zile ale evenimentului Inspire 2009, care a reunit peste 200 de participanti pe parcursul zilelor de 26 si 27 noiembrie. Inspire 2009 si-a propus sa prezinte principalele tendinte in marketing & advertising care se prefigureaza pentru anul urmator si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si sponsorizat de Beko, avand loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Invitat special in cadrul celei de-a doua editii Inspire 2009 a fost Stefan Kolle (Partner, FutureLab), care a discutat despre importanta consumatorului in procesul de marketing si branding. Inspiratia in business este un efect direct al interesului pentru clienti si pentru nevoile si dorintele acestora. Alaturi de acesta, Mike Stepalfeld (Digital Director, Omnicom Media Group) a vorbit despre schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul digital, despre motivele din spatele acestei schimbari si despre cum putem transforma aceasta schimbare intr-o oportunitate de profit.
In cea de-a doua sesiune au fost anuntate rezultatele unui studiu realizat de Unlock Research si prezentat de Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research), care a relevat informatii de interes despre ce rezoneaza in mintea consumatorilor expusi la mesajele publicitare. Participantii au putut afla cum asociaza consumatorii reclamele cu brandurile si ce inspira publicul in relatia cu brandurile.
In cadrul Inspire 2008 a avut loc o sesiune speciala in care 10 profesionisti de top din advertising au concurat pentru cea mai buna idee de marketing a anului urmator. Juriul a fost format atat din oamenii din sala,care au votat prin SMS castigatorul, cat si din specialisti in marketing. Ideea castigatoare a competitiei a apartinut Elenei Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett. Elena este in prezent Strategic Planning Director, Leo Burnett, departamentul pe care il conduce fiind recunoscut si premiat la cele mai importante festivaluri si competitii de advertising.
Cea de-a doua zi, 27 noiembrie, a inclus seminarul sustinut de Stefan Kolle (Partner, FutureLab). In cadrul prezentarii sale, Stefan a discutat despre cum putem sa provocam si sa implicam consumatorul in procesul creativ. Chiar si in contextul sfarsitului erei publicitatii, trebuie sa fim pregatiti sa descoperim si sa folosim eficient alte mijloace de comunicare, diferite de cele traditionale.
"Cea de-a doua editie Inspire 2009 a atras atentia prin speakerii invitati, prezentarile interactive, informatiile relevate si utile, precum si sesiunea Marketing Arena. Deja pentru a doua oara in Romania, am putut sa observam o maturizare a prezentarilor si o aplicabilitate si creativitate ridicata a acestora. Inspire 2009 va deveni un eveniment anual de referinta pentru piata de marketing din Romania", este convins Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info