• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD Sogelease: finantari de 197,4 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

BRD Sogelease: finantari de 197,4 milioane euro in primele 9 luni ale 2008

BRD Sogelease IFN S.A, filiala de leasing financiar a BRD - Groupe Société Générale, a incheiat in primele 9 luni ale anului 2008 peste 2.800 de contracte, cu o valoare a bunurilor finantate de 197,45 milioane euro (+18,6% mai mult comparativ cu primele noua luni ale anului 2007).

Structura portofoliului BRD Sogelease IFN S.A. era, la 30 septembrie 2008: autovehicule comerciale – 42%, autoturisme – 16%, echipamente de constructii – 18%, echipamente industriale, medicale si agricole – 19%, echipamente IT – 4%, sectorul imobiliar – 1 %.
 
In perioada urmatoare, BRD Sogelease va ramane deschisa oportunitatilor de afaceri din domeniile avute in vedere  pana in prezent, dezvoltand concomitent o serie de produse ce vor viza in principal sectoarele de nisa.

Desi autovehiculele si echipamentele de constructii reprezinta peste 70% din portofoliul companiei, BRD Sogelease va acorda in viitor o importanta mai mare finantarii sectoarelor industrial, medical si agricol, dar si sectorului imobiliar. Produsul lansat la inceputul lunii mai 2008, care se adreseaza exclusiv practicantilor de profesiuni liberale, va fi intens promovat si in perioada urmatoare.

Pe 20 noiembrie 2008, BRD Sogelease si-a lansat noua campanie de imagine, prin care doreste sa reflecte abilitatea de a oferi solutii eficiente, accesibile si avantajoase clientilor sai.

"Pana la sfarsitul acestui an, BRD Sogelease isi propune sa-si mentina cota de piata dobandita si sa-si adapteze produsele potrivit nevoilor si specificului activitatilor desfasurate de catre clientii sai", a declarat Dana Davidescu, Directorul comercial al BRD Sogelease.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//