• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hanson Online Brand Communication a lansat noul site www.hanson.ro

Hanson Online Brand Communication a lansat noul site www.hanson.ro

Prezenta pe piata din Romania din anul 2005, agentia de comunicare online Hanson a lansat noul site  www.hanson.ro.
Hanson Online Brand Communication a lansat noul site web ca rezultat al profesionalismului si originalitatii, doua dintre cele mai importante atuuri ce caracterizeaza echipa.

Agentia isi propune ca prin acest site, impreuna cu blogul www.thehansons.ro sa stabileasca un mijloc de comunicare cu partenerii, clientii actuali si potentialii clienti. De asemenea, publicul larg poate gasi aici informatii interesante si utile, bazate pe documentarea echipei care abordeaza subiecte diverse, de la preocuparea pentru protectia mediului pana la analiza privind originalitatea unor proiecte lansate pe piata, ceea ce aduce un plus de noutate in abordare.

"Cred ca cele mai dificile proiecte sunt cele in care agentia este si client si furnizor. Hanson.ro ne place insa tuturor. Ne-am propus sa realizam un site creativ, dar focusul sa ramana pe comunicare si marketing, ca si in trecut; am vrut o imagine mai proaspata, dar in conformitate cu identitatea noastra vizuala; ne-am dorit un site de prezentare, dar cu o componenta puternica de continut, cam multe pentru un site de agentie - dar credem ca ne-a iesit!", a declarat Nona Serbanescu, Managing Partner Hanson.

Pentru ca subiectele ce tin de comunicarea online castiga din ce in ce mai mult teren si pentru ca nu mai exista campanie de comunicare sau de marketing care sa nu includa si componenta online, agentia lanseaza odata cu site-ul o sectiune care se doreste a fi pe termen lung o sursa de informare pentru orice persoana interesata de comunicarea online. Aceste informatii vor lua forma unui newsletter periodic si pot fi gasite alaturi de valorile si standardele Hanson, in sectiunea site-ului numita "The KnowHow".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//