• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saatchi&Saatchi Romania, prezenta cu 10 lucrari pe lista scurta a festivalului Eurobest

Saatchi&Saatchi Romania, prezenta cu 10 lucrari pe lista scurta a festivalului Eurobest

Agentia Saatchi&Saatchi Romania se afla pe lista scurta a festivalului de publicitate Eurobest, cu zece lucrari nominalizate in categoriile Print si Outdoor. Festivalul se va desfasura in Stockholm in perioada 1 - 3 decembrie 2008, iar anuntarea castigatorilor va fi facuta in ultima zi a evenimentului. Lucrarile aflate pe lista scurta a festivalului Eurobest sunt cele care au fost premiate si la Golden Drum. Astfel, in categoria Print sunt nominalizate patru lucrari pentru campania Ariel "Unsewed Stains" si trei lucrari pentru campania Head&Shoulders, "Since 1961", care are acelasi numar de nominalizari si in categoria Outdoor.

"Anul 2008 a fost unul in care am muncit enorm si in care am obtinut rezultate extraordinare. Faptul ca suntem pe lista scurta a festivalului Eurobest ne bucura si ne motiveaza", a declarat Mona Opran, Managing Director Saatchi&Saatchi.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formata din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director), Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi (Art Director), Jorg Riommi (Copywriter). Alaturi de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit si reprezentantii Carioca (Fotografie si productie). Campania pentru Head&Shoulders a fost realizata de Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors) si Jorg Riommi (Copywriter).

"Daniela si cu mine suntem incantati de aceasta reusita. Eurobest este cel mai important si cel mai bine privit festival pentru publicitatea din Europa. Practic, concuram cu agentii competitive din Londra, Paris, Amsterdam, Barcelona, Berlin", sustine Jorg Riommi, Creative Director Saatchi&Saatchi Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//