• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote a inregistrat o crestere a veniturilor de 108% in trimestrul III al 2008

Cosmote a inregistrat o crestere a veniturilor de 108% in trimestrul III al 2008

In mai putin de trei ani de la lansarea companiei pe piata din Romania si in ciuda mediului extrem de competitiv in care activeaza, Cosmote continua sa obtina rezultate remarcabile si sa confirme inca o data ca este operatorul mobil cu cea mai mare crestere din Romania.

In primele noua luni ale anului 20008, Cosmote a raportat EBITDA (profit operational inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizari) de 10,6 milioane euro, comparativ cu o pierdere de 27,4 milioane euro inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut. In plus, veniturile aferente celui de-al treilea trimestru al anului consemneaza o crestere de 3 cifre, urcand cu 108%, comparativ cu al treilea trimestru din 2007.

"Cosmote continua sa ofere consumatorilor romani cele mai relevente si competitive servicii de telefonie mobila, o strategie rasplatita prin increderea acordata de peste 5,24 milioane de clienti rezidentiali si corporativi, cat inregistreaza baza noastra de utilizatori la finalul lunii septembrie 2008.

Mai mult, cresterea cea mai importanta a fost obtinuta in segmentul abonamente, care s-a majorat cu 106,3% pe parcursul primelor noua luni ale anului, comparativ cu 2007. Astfel, Cosmote continua sa inregistreze cea mai mare rata de atragere de noi clienti de pe piata, in primele noua luni ale anului numarul celor care au intrat in reteaua noastra fiind de 1,63 milioane", a declarat Costas Apostolou, CFO Cosmote Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//