• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari a subscris cu 50% mai multe prime de asigurari de viata, in primele 9 luni ale 2008

Generali Asigurari a subscris cu 50% mai multe prime de asigurari de viata, in primele 9 luni ale 2008

In perioada ianuarie-septembrie 2008, Generali Asigurari a realizat un volum total de prime brute subscrise de 318,9 milioane lei, cu 13,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut (281 milioane lei). O evolutie semnificativa au inregistrat-o asigurarile de viata, care au crescut cu 50% (63,7 milioane lei), fata de 42,4 milioane lei prime subscrise in perioada similara a anului 2007.

Din portofoliul de asigurari de viata al Generali Asigurari, un procent de 80% il reprezinta asigurarile individuale si 20% asigurarile de grup. Asigurarile de viata cu componenta investitionala - unit-linked au inregistrat o crestere de 242% (10,8 milioane lei) fata de ianuarie-septembrie 2008.

In perioada analizata, asigurarile generale au crescut cu 7% (255,1 milioane lei, fata de 238,6 milioane lei in ianuarie-septembrie 2007). Cele mai vandute tipuri de asigurari pe acest segment au fost: asigurarile CASCO (147,8 milioane lei), RCA (31,3 milioane lei) si asigurarea de locuinte (24,9 milioane lei), unde s-a inregistrat o crestere de 55% fata de perioada similara a anului precedent.

"Rezultatele inregistrate in primele noua luni ale anului confirma pozitia puternica a Generali Asigurari pe piata romaneasca. Suntem concentrati, pe termen mediu si lung, pe o crestere sanatoasa si sigura, incurajata de perfectionarea calitatii serviciilor oferite si de intretinerea unui portofoliu echilibrat intre clientii corporate si retail", a declarat Marie Kovárová, Director General Generali Asigurari.

In perioada analizata, rezultatele financiare ale Grupul Generali au crescut cu 6,6%, ajungand la 51,7 miliarde euro, cu performante atat pe segmentul asigurarilor de viata (35,2 miliarde euro, +7,5%), cat si pe cel al asigurarilor generale (16,4 miliarde euro, +4,9%).

"In ultimii ani, ne-am respectat cu profesionalism angajamentul de a furniza produse si servicii de calitate si investitii sigure si profitabile celor peste 50 de milioane de clienti din intreaga lume. Rezultatele obtinute, in ciuda contextul financiar international extrem de delicat, ne reconfirma faptul ca suntem unul dintre cele mai puternice grupuri financiare. Ne bazam pe numarul mare de clienti, strategia de distributie multichannel si diversificarea geografica optima", a explicat Antoine Bernheim, Presedinte al Grupului Generali.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//