• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flamingo International a investit 400.000 euro in Flanco World Braila

Flamingo International a investit 400.000 euro in Flanco World Braila

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata romaneasca, isi consolideaza pozitia in sud-estul Romaniei prin deschiderea unui nou magazin din lantul Flanco World in Carrefour Armonia Braila, pe 26 noiembrie 2008.

Magazinul Flanco World Braila are o suprafata de 1.000 mp si a necesitat o investitie totala de aproximativ 400.000 euro, iar deschiderea sa face parte din strategia de extindere a retelelor de retail aflate in portofoliul Flamingo International. La inceputul lunii noiembrie 2008, oficialii Flamingo International anuntau ca doresc sa deschida sapte noi magazine Flanco World pana la sfarsitul acestui an. Prin extinderea Flanco World si Flamingo Computers concept store, Grupul Flamingo isi dezvolta o retea stabila de magazine cu acoperire in intreaga tara - ca baza pentru un an 2009 dificil pentru piata de retail.

"Dupa deschiderea a doua magazine Flanco World - unul in Sibiu si celalalt in Calarasi - ne continuam politica de extindere a retelelor noastre de magazine, orientandu-ne catre spatii comerciale mari, plasate in zone cu vizibilitate si notorietate pentru consumatori: parcuri de retail care garanteaza accesul consumatorilor la produsele noastre.

Totodata, momentul deschiderii acestor magazine este extrem de prielnic atat pentru noi, cat si pentru consumatori, carora le putem oferi cele mai noi produse si alternative de cadouri pentru apropiatele sarbatori de iarna", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//