• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

National Geographic Traveler, in Romania

National Geographic Traveler, in Romania

Pe 1 decembrie 2008, Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler, cea mai citita revista de calatorii din lume.

National Geographic Traveler Romania devine cea de-a 14-a editie internationala din portofoliului National Geographic Traveler, ce beneficiaza in acest moment de o audienta de peste 7.900.000 de cititori, conform auditului efectuat in martie 2008 la cererea National Geographic Society.

"Din 1984, cand a fost creata, revista National Geographic Traveler ii inspira pe cititori sa calatoreasca simplu si inteligent.Tintim calatorii adevarati, infometati sa vada lumea. Fiecare pagina este creata sa te impinga sa iti faci bagajele - si sa-ti dea instrumentele si informatiile practice de care ai nevoie sa te descurci la fata locului.

Scriem despre destinatii cu personalitate si ne straduim sa le ajutam sa si-o pastreze, cu convingerea ca un "spirit al locului" autentic e atat in beneficiul turistilor cat si al comunitatilor pe care acestia le viziteaza. Aceasta este misiunea noastra, a jurnalistilor de la National Geographic Traveler.Daca si tu simti la fel, Traveler va deveni revista ta preferata, si vom calatori impreuna in toata lumea", a declarat Catalin Gruia, redactor-sef al editiei in limba romana.

National Geographic Traveler are 124 de pagini, format 200 x 270 mm, frecventa trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national.

"O piata interna de turism de 1,5 miliarde euro denota clar un mare interes al romanului pentru turism si calatorii. Mai mult, o parte a romanilor prefera contractarea direct in strainatatea a acestor servicii, a caror contravaloare se adauga la cifra de 1,5 miliarde euro.
Surprinzator poate, turistul roman in comparatie cu cel german de exemplu, conform declaratiilor Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, este mai pretentios, mai bine informat, stie mai bine ce vrea si cheltuie aproape de 10 ori mai mult pe pachete suplimentare de servicii decat turistul german.

Deducem de aici ca este din ce in ce mai interesat de informatia de specialitate, de optiuni si destinatii cat mai variate. Tinand cont de cele de mai sus revista National Geographic Traveler este concluzia cea mai la indemana, titlu pe care Sanoma Hearst Romania il lanseaza pe piata din Romania pe data de 1 Decembrie 2008, ridicand la 16 numarul de reviste din portofoliu", a declarat Cezar Burlan, director de vanzari publicitate.

Campania de promovare se va desfasura pe TV, print, radio si online.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//