• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BRD invita studentii la Citizen Act III, un concurs pe teme de CSR

BRD invita studentii la Citizen Act III, un concurs pe teme de CSR

BRD - Groupe Société Générale invita studentii sa se inscrie la cea de-a treia editie a Citizen Act, o competitie marca Société Générale pe teme de CSR. Competitia se desfasoara la nivel international, ea adresandu-se studentilor din 35 de tari din Europa, Africa, bazinul Marii Mediterane dar si  Canada, India, Rusia si China. Termenul limita de inscriere este 15 decembrie 2008.

BRD - Groupe Société Générale a lansat in Romania Citizen Act III, competitie pe teme de responsabilitate corporatista organizata de grupul Société Générale.

Pentru a participa la Citizen Act, studentii trebuie sa formeze echipe de cate trei. Impreuna, ei vor raspunde la intrebarea: "Ce ar putea oferi Societe Generale clientilor, angajatilor, actionarilor sai pentru a-si imbunatati activitatea in domeniul responsabilitatii sociale corporative?"

La Citizen Act se pot inscrie studentii de la orice Universitate din Romania. Pentru a se inscrie, ei trebuie sa completeze un formular de participare, pana pe 15 decembrie 2008, accesibil de pe http://www.brdcsr.ro.

Alaturi de formular, echipele trebuie sa trimita organizatorilor raspunsul la intrebarea concursului sub forma unei prezentari PowerPoint, de maxim 4 slide-uri. Aceasta va reprezenta schita proiectului de CSR pe care il va realiza ulterior echipa.

Competitia oficiala va fi lansata pe 3 februarie 2009, la Paris. Atunci, 60 dintre prezentarile primite din toata lumea vor fi selectate pentru etapa urmatoare. Realizatorii lor vor fi invitati sa le prezinte la sediul central Société Générale din Paris.

Intre 9 - 29 februarie 2009, studentii vor realiza, pe baza ideilor din prezentarea PowerPoint, un proiect online de tip "wikiblog". Ei vor fi ajutati de un "ambasador" care va avea rolul de tutore si care va fi un angajat al BRD.

Organizatorii au ales ca forma de prezentare a proiectului "wikiblogul" (o combinatie intre un blog si un wiki) pentru ca permite si celor din afara competitiei sa se implice. Pentru a incuraja dialogul cu cititorii wikiblogurilor, echipele trebuie sa-si promoveze proiectul in propria facultate.

In final, 3 echipe vor fi declarate castigatoare, pana la sfarsitul lunii martie 2009. Castigatorii locului 1 vor primi o excursie in valoare de 12.000 euro, cei ai locului 2, o excursie de 8.000 euro iar castigatorii locului 3, o excursie de 5.000 euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//