• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Spotlight creeaza brandul Farmacia Richter

Spotlight creeaza brandul Farmacia Richter

Castigatoare a pitch-ului organizat de Gedeon Richter in luna februarie 2008, Spotlight este mandra sa va prezinte noul brand "Farmacia Richter", al 3-lea lant de farmacii din piata. Dupa aproape 7 luni de munca la constructia marcii si a identitatii de retail, farmacistii Richter sunt pregatiti sa-si primeasca clientii.

"Ne-am uitat in jur si am vazut ca in farmacii ne plimbam cu cosul de cumparaturi ca intr-un supermarket, ca recomandarile farmacistilor se reduc deseori la a ne intreba daca avem sau nu card de la ei sau ca sectorul beauty ocupa mai mult de jumatate din spatiul de expunere. Si totusi, ce este un farmacist?

Oare s-a transformat intr-un simplu vanzator de produse cosmetice, cu targeturi si bonificatii in functie de vanzari? Deschiderea pe care am avut-o din partea clientului si faptul ca am fost sustinuti in a ne face treaba "ca la carte" au avut ca rezultat un proces amplu de branding: audit intern si strategie de comunicare interna, strategie de pozitionare si identitate de retail', a declarat Daniela Tulpan - Account Manager, Spotlight.

Pozitionarea noului brand are ca punct central famacistul, restabilindu-i importanta si puterea profesiei. Spatiul in care profeseaza este unul primitor, in care expertiza si empatia sunt valorile care transpar.

"Alegerea unei  imagini si a unei identitatii de retail pentru "Farmacia Richter" a fost un proces dificil, dar fiecare realizare din ultimele 7 luni, ne-a convins ca am facut alegerea potrivita", a afirmat Borka-Balás Attila, Director General - Gedeon Richter Farmacia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//