• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Anheuser-Busch InBev isi majoreaza capitalul cu 8,03 miliarde dolari

Anheuser-Busch InBev isi majoreaza capitalul cu 8,03 miliarde dolari

Cel mai mare producator mondial de bere, Anheuser-Busch InBev, isi va majora capitalul cu 6,36 miliarde de euro (8,03 miliarde de dolari) prin emiterea de noi actiuni, transmite AFP.

Compania belgiana, care comercializeaza marcile Budweiser, Stella Artois si Beck's, Budweiser, a anuntat ca emisiunea de actiuni cu drept de subscriere va ajuta la finantarea preluarii Anheuser-Busch de catre InBev. Actiunile AB InBev au scazut luni dimineata cu 2,67 la suta, la 20,05 euro la bursa de la Bruxelles.

Grupul belgian InBev NV, a anuntat saptamana trecuta ca a finalizat preluarea concurentului american Anheuser-Busch Cos Inc, o tranzactie in valoare de 52 miliarde de dolari. InBev a precizat ca a obtinut toate aprobarile necesare din partea organismelor de reglementare.

Noua companie va purta numele Anheuser-Busch InBev si va fi una din primele cinci mari companii producatoare de bunuri de larg consum din lume. Noul grup va fi de departe cel mai mare producator mondial de bere, mult in fata grupului britanic SABMiller. Anheuser-Busch InBev va avea sediul la Leuven, Belgia, in timp ce birourile Anheuser-Busch din Saint Louis va deveni noul sediu pentru America de Nord al noii companii.

Directorul general de la Inbev, Carlos Brito, va conduce noua companie. Anheuser-Busch acopera jumatate din piata berii din America insa nu a reusit sa se extinda la nivel mondial la fel de repede ca InBev. Odata cu preluarea Anheuser-Busch, InBev obtine brandul Budweiser, cea mai vanduta marca de bere la nivel mondial, pe care urmeaza sa o promoveze pe pietele emergente din Asia, America Latina si Europa de Est.

Acest lucru ar urma sa ajute la cresterea vanzarilor in conditiile in care pe pietele mature din America de Nord si Europa consumatorii isi reduc cheltuielile ceea ce conduce la scaderea vanzarilor de bere. Compania rezultata din combinarea Anheuser-Bush cu InBev va realiza vanzari anuale nete de 36,4 miliarde dolari, dintre care aproximativ 40 de procente numai pe piata din SUA, si va produce aproximativ un sfert din cantitatea de bere consumata la nivel mondial.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//