• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Deloitte a anuntat a treia etapa din programul EU Gateway

Deloitte a anuntat a treia etapa din programul EU Gateway

Dupa doua etape incheiate cu succes (constructii & tehnologii de constructii si design vestimentar), Deloitte Romania continua implementarea proiectului EU Gateway cu etapa dedicata companiilor active in domeniul tehnologiilor energetice si de mediu, data finala pentru depunerea aplicatiilor fiind 5 ianuarie 2009.

Programul EU Gateway, o initiativa a Comisiei Europene implementata in exclusivitate de firmele Deloitte active in Uniunea Europeana, are ca scop facilitarea accesului in Japonia si Coreea de Sud, pe piete dificil de penetrat (in special cele tehnologice, reglementate foarte strict). Programul acopera sase sectoare economice si include misiuni de afaceri in urmatorii sase ani.

"Companiile romanesti manifesta un interes neasteptat fata de acest proiect, Romania inregistrand pana acum mai multe aplicatii fata de celelalte tari incluse in program", precizeaza Corina Ifrose-Murafa, Business Analyst la Deloitte Consulting si coordonatoarea acestui proiect.

"Pentru prima etapa am inregistrat cel mai mare numar de aplicatii din toate tarile Uniunii Europene (13, adica targetul fixat pentru intreaga regiune din care Romania face parte, alaturi de Bulgaria, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania si Slovacia). A doua faza, dedicata designului vestimentar, s-a incheiat cu zece aplicatii finale, Romania fiind astfel inca o data lider regional din punctul de vedere al numarului de aplicatii trimise".

Analistii mizeaza pe un interes similar si pentru actuala etapa a proiectului, la care pot participa companii romanesti care dezvolta si produc tehnici si tehnologii inovatoare in urmatoarele subsectoare: generarea, managementul si controlul energiei; eficienta energetica; tratamentul apelor uzate; poluarea aerului; managementul deseurilor; reciclararea; tratamentul solului; poluarea fonica.

"Aplicantii sunt evaluati din perspectiva pietelor europene si japoneze, in baza a trei criterii: strategie de afaceri, capacitate si viabilitate, precum si potential de dezvoltare pe pietele asiatice", a explicat Ifrose-Murafa. "Companiile romanesti din domeniul energetic si al protectiei mediului sunt in general importatoare de tehnologii, insa avem convingerea – confirmata de prezenta internationala la saloane de inventica, precum si de dinamica recenta a pietei - ca exista destule companii autohtone, inclusiv institute de cercetare, care au dezvoltat tehnologii in domeniu pe care le pot exporta cu succes in tarile asiatice".
 
Procesul de aplicare consta in doua etape. Pentru inceput, companiile competeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa determine gradul de eligibilitate al companiei. Daca firmele corespund cerintelor, trec la a doua faza, completand un formular de aplicatie. intregul proces se desfasoara online, pe site-ul www.eu-gateway.eu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//