• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AdVenture a lansat Volvo XC60

AdVenture a lansat Volvo XC60

AdVenture a lansat noul model Volvo XC60 pe piata SUV-urilor medii premium din Romania. Comunicarea Volvo XC60 urmeaza directia creativa a campaniei internationale "Din Suedia cu multa dragoste".

Campania integrata implementata de AdVenture este structurata in doua etape de comunicare concomitente: mass-market inovativ in intervalul 7 – 18 noiembrie si campanie conventionala de ATL.

"Lansarea XC60 a fost o provocare pentru ca venea cu un concept international foarte complex, care reunea sub umbrela "Dragoste" doua beneficii: siguranta si frumusetea. Adaptarea conceptului de catre AdVenture a generat o idee originala pe media neconventionala: am creat o mica lume Volvo in "inima" orasului, printr-un product placement inovativ care a transmis foarte bine mesajul nostru catre public, am disecat "dragostea" din care s-a nascut aceasta masina si am ambalat-o in mesaje relevante pentru consumator", a declarat Raluca Radulescu, Marketing Manager, EIT-Forum Auto.

Plecand de la headline-ul campaniei, proiectul mass-market inovativ s-a concretizat in  constructia unei "inimi" care dezvaluia noul model Volvo XC60. Prin amplasamentul constructiei si posibilitatea de drive test, proiectul mass-market a oferit si un bun prilej de interactiune cu publicul tinta.

"Ideea de eveniment mass-market s-a nascut in mod natural din conceptul international, "Din Suedia, cu multa dragoste". Volvo XC60 este cel mai frumos Volvo creat vreodata, o masina construita cu dragoste, dar in acelasi timp si cel mai sigur Volvo din toate timpurile, o masina care protejeaza viata. Pornind de la aceste 2 caracteristici definitorii, ideea "inimii Volvo" a venit firesc. "Inima" este simbolul pentru dragoste si viata, deci reprezinta perfect conceptul Volvo XC60", a afirmat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.

"Proiectul innovative outdoor a fost foarte solicitant din punct de vedere al solutiei tehnice insa, eforturile echipei au fost rasplatite pe deplin. Evenimentul a fost un real succes, aducand atat vizibilitate si awareness pentru XC60 cat si vanzari importante pentru acest model", a mai spus Violeta Marinescu.

In perioada noiembrie - decembrie 2008 campania Volvo XC60 beneficiaza de o prezenta la nivel national pe urmatoarele suporturi media: TV national (Antena3 si TVR1), presa nationala, proiecte speciale pe internet si afisaj stradal. 

Expunerea TV cuprinde un pachet de trei spoturi (30", 20" si 15") care evidentiaza atat conceptul de comunicare "Din Suedia cu dragoste" cat si sistemul unic "City Safety", tehnologia inovatoare aflata in dotarea standard a SUV-ului Volvo XC60.

Echipa AdVenture care a lucrat campania Volvo XC60 este formata din: Elisa Olteanu - Senior Copywriter, Daniela Habara - Junior Copywriter, Violeta Marinescu - Client Service Director, Diana Focea - Account Executive, Mircea Moldovan - Co-Creative Director, Octavian Todirut - Graphic Designer, Stefan Popescu - Media Director, Cristi Ciureanu - DTP, Alex Laur - BTL Manager, Cristi Enachescu - Director Productie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//