• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fabryo a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 21%, in primele 9 luni ale 2008

Fabryo a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 21%, in primele 9 luni ale 2008

Producatorul de vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o crestere neta a cifrei de afaceri cu 21% in primele noua luni ale 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, conform datelor MEMRB, Fabryo Corporation castiga o cota semnificativa de piata pe segmentul de retail al vopselelor decorative, cu o crestere de 13,6% fata de perioada anterioara.

Evolutia se datoreaza performantei excelente a vopselei super-lavabile Savana cu Teflon, care inregistreaza o crestere exploziva de 58%. Practic, pe segmentul de retail, marca super-premium a Fabryo Corporation si-a dublat cota de piata intr-un an.

"A fost si este un an dificil si dens, an in care, in pofida factorilor externi negativi, am reusit sa crestem sustinut prin marketing, inovatie si creativitate si printr-o strategie adaptata conditiilor de piata", a explicat Aliz Kosza CEO al Fabryo Corporation.

Marcile Innenweiss (vopsea lavabila) si Rost Satin (email) au castigat si ele teren conform datelor MEMRB: +7,4%, respectiv +26,4%, rezultate care, in ansamblu, consolideaza pozitia a doua ocupata de Fabryo in topul producatorilor de profil, atat ca volum de vanzari, cat si ca valoare. Lacurile au luat si ele un avans semnificativ ca valoare, cu o crestere de 28%.

Per total, compania a mentinut ritmul de crestere valorica de 45% pe segmentul vopselelor lavabile si a crescut cu 70% pe segmentul tencuielilor decorative. Rezultatele sunt datorate in primul rand instalarii a inca 70 de masini de colorat in piata, precum si mixerelor speciale pentru colorarea tencuielilor, la aceleasi puncte de vanzare partenere. Intensificarea activitatii in cadrul diviziei B2B a contribuit si ea la cresterea cifrei de afaceri a companiei.

"Rezultatele obtinute confirma ca strategia pe care ne-am propus-o este corecta pentru Fabryo: atat in ceea ce priveste portofoliul de produse, pozitionarea lor - cat si segmentarea, prioritizarea si consolidarea canalelor de vanzare. Vom continua sa investim in produse cu valoare adaugata, cu beneficii unice, care ne diferentiaza; planurile de dezvoltare si inovatie sunt construite pe aceleasi principii si pentru anul 2009", a adaugat Aliz Kosza.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//