• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saatchi & Saatchi PR asigura comunicarea pentru AIG Life Romania

Saatchi & Saatchi PR asigura comunicarea pentru AIG Life Romania

Saatchi & Saatchi PR a castigat contul de relatii publice a companiei AIG Life Romania, in urma unui pitch organizat la sfarsitul lunii octombrie 2008, la care au mai participat agentiile GMP PR, Mc Cann PR si Odyssey.

Saatchi & Saatchi PR si-a completat astfel portofoliul de clienti cu unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata din domeniul asigurarilor: AIG Life Romania, pentru care va dezvolta si va implementa programe de relatii publice, oferind servicii de crisis management, corporate communication, media relations si events management.

"Castigarea acestui cont vine ca o confirmare a Golden Award for Excellence obtinut la PR Award 2008, la categoria Comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, una dintre cele mai dificile sectiuni din festival. Am stabilit impreuna cu echipa AIG o strategie coerenta, adaptata pietei locale in contextul crizei financiare, pe care suntem nerabdatori sa o implementam. Mai mult, suntem onorati ca vom fi agentia de PR care va fi alaturi de compania AIG Life la aniversarea a 10 ani de activitate pe piata de asigurari din Romania", a declarat Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi & Saatchi PR.

AIG Life Romania si Saatchi & Saatchi PR nu se afla la prima colaborare, agentia oferind consultanta pentru acest client si in anul 2006, cand a asigurat servicii complete de relatii publice.

"Am ales Saatchi & Saatchi PR in urma unui proces de evaluare pe parcursul caruia am primit propuneri de la cateva dintre cele mai apreciate agentii din piata. Strategia lor a fost competitiva si foarte aproape de obiectivele pe care AIG Life Romania vrea sa le indeplineasca in aceasta perioada", a afirmat Theodor Alexandrescu, CEO AIG Romania.

Dupa 10 ani de activitate, AIG Life Romania este lider pe piata romaneasca a asigurarilor. Echipa locala de management a companiei este stabila, experimentata si se bucura de increderea clientilor si a actionarilor, precum si de respectul profesionistilor din industria financiara din Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//