• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Compania germana OBI deschide primul magazin din Romania in Oradea

Compania germana OBI deschide primul magazin din Romania in Oradea

OBI, liderul in domeniul DIY si al produselor pentru gradina din Europa Centrala si de Est, a deschis in mod oficial primul magazin OBI in Oradea. Romania este cea de-a 13-a tara Europeana in care compania opereaza in prezent.

Compania este mandra pentru reusita de a deschide primul magazin din Romania la doar 12 luni de la luarea deciziei de a intra pe piata din Romania, fiind unul dintre cei mai mari retailer internationali de produse DIY in Oradea.

"Dorim sa devenim liderul DIY pe piata din Romania avand in vedere ca obiectivul OBI in toate tarile in care opereaza este de a deveni lider pe pietele respective", a declarat Sergio Giroldi, OBI Group CEO.

"Avem planuri mari pentru Romania. OBI intentioneaza sa devina cel mai important jucator de pe segmentul sau pe piata din Romania", a declarat Dieter Messner, Membru al Board-ului OBI la nivel International.

Romania ofera cele mai multe oportunitati pentru indeplinirea obiectivelor noastre in Europa Centrala si de Est, datorita pietei locale extinse, in continua dezvoltare. Obiectivul nostru este sa aducem in Romania competitivitatea companiei OBI bazata pe valori solide si pe experienta pe piata de produse DIY.

"Consumatorii romani vor beneficia de avantajul nostru competitiv de a adapta produsele din portofoliul detinut la piata locala', a declarat Romano Quinzi, Country Manager OBI pentru Romania.

Magazinul de aproximativ 10,000 m2 isi va deschide portile pentru publicul larg pe 20 noiembrie 2008, la ora 8.30 si va avea un orar zilnic intre 08.30 si 21.00.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//