• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mio, lider pe piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est, conform Raportului Canalys

Mio, lider pe piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est, conform Raportului Canalys

Cele mai noi date ale Raportului Canalys plaseaza Mio Technology pe prima pozitie ca producator de hardware pe piata dispozitivelor GPS din Europa Centrala si de Est. In al treilea trimestru al 2008, producatorul de GPS-uri a obtinut o cota de piata de aproximativ 33%, ceea ce ii asigura companiei Mio pozitia de lider in Europa Centrala si de Est.

Mio Technology detine de asemenea o pozitie de lider in regiune pe piata dispozitivelor PDA (Personal Digital Asistent), cu GPS integrat si software de navigatie, cu o cota de piata de aproximativ 71%.

"Este demonstrata inca o data puterea brand-ului Mio, compania obtinand dupa al treilea trimestru din 2008 o cota de aproximativ 33% pe o piata cu o competitivitate puternica in regiunea noastra. Oferindu-le utilizatorilor finali servicii de calitate precum actualizari gratuite ale hartilor, un call-center dotat cu tehnologie moderna, cele mai bune harti locale si un software inovativ, acest lucru este rasplatit.

In prezent, cererea pentru dispozitive de navigatie este mare, iar datele de mai sus arata ca utilizatorii prefera calitatea produselor", a declarat Anna Janas, Senior Brand manager, Mio Technology pentru Europa Centrala si de Est.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//