• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zona din Cluj-Napoca cu probabil cele mai mari prețuri la imobiliare din toată România

Zona din Cluj-Napoca cu probabil cele mai mari prețuri la imobiliare din toată România

De mulți ani, Cluj-Napoca se remarcă prin cea mai importantă dinamică în ceea ce privește construcțiile imobiliare - atât la partea de ofertă (multe proiecte, construcții noi, inclusiv în împrejurimile orașului), dar mai ales la partea de prețuri. Costurile pe metru pătrat construit și pe metru pătrat util în Cluj-Napoca au tot crescut în ultimii 7 ani, conform statisticilor publice de pe piața de specialitate (inclusiv indicele imobiliare.ro, unul dintre indicatorii de încredere în acest sector). În prezent, prețul mediu pe mp în Cluj-Napoca este în jurul valorii de 2000 de euro, adică la 20-25% avans față de media din Capitala României, București.


Anumite zone din Cluj-Napoca au ajuns să fie extrem de căutate pe zona premium și de lux. În cartierul Gruia, zona Strada Vânătorului, prețurile ajung până la 4000 euro / mp util în cazul apartamentelor și proiectelor noi, moderne, exclusiviste, care oferă nu doar calitate și suprafețe generoase, ci și o panoramă deosebită 360 de grade.


Zona Strada Vânătorului, asociată cartierului Gruia, ajunge astfel să propună prețuri la imobiliare demne de marile capitale europene, ba chiar să depășească astfel de prețuri în multe comparații. Interesant este că în ciuda prețurilor ridicate, cererea depășește oferte - apar puține proprietăți noi pe piață în zonă, care se vând de exemplu cu multe sute de mii de euro pentru un apartament duplex cu panoramă impresionantă.


Experții din domeniul imobiliar spun că multe dintre aceste tranzacții în zonă se fac cu plata pe loc, de către persoane care își doresc o locuință premium sau doresc să investească o parte din capitalul deținut în ceea ce consideră o oportunitate pe termen lung. Zona Strada Vânătorului din cartierul Gruia se bucură de o așezare centrală în oraș, cu acces rapid la orice altă zonă din Cluj-Napoca - aproape de centrul comercial și de afaceri al orașului, de gară, parc, cu acces la transport în comun etc. Totuși, se asigură o oază de liniște cu multă natură bine conservată în mijlocul orașului cum rar poți să întâlnești într-un oraș atât de aglomerat și activ precum este Cluj-Napoca.


Prețul mediu de achiziție a unei locuințe a crescut în mai multe țări europene în anul 2021, în ciuda crizei sanitare globale, cu impact asupra economiei și implicit asupra finanțelor personale. Creșterile au depășit așteptările analiștilor, iar acum se estimează că inclusiv în România se vor observa ascensiuni noi ale prețurilor la imobiliare în perioada imediat următoare, în special în zonele de mare interes - iar Cluj-Napoca se încadrează, firește, în această descriere.


Printre motivele creșterilor se numără avansul extrem de mare al prețurilor la multe materii prime din domeniul construcțiilor. Impactul ar fi așadar în special asupra proiectelor noi, dar implicit piața transferă prețurile și către proiectele deja construite.

 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//