• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Epson ocupa locul I pe piata de proiectoare din Romania in trimestrul III al 2008

Epson ocupa locul I pe piata de proiectoare din Romania in trimestrul III al 2008

Epson, liderul mondial al pietei videoproiectoarelor in ultimii sapte ani , a anuntat clasarea pe prima pozitie pe aceasta piata in urma evolutiei pozitive a afacerilor din segmentul proiectoarelor in trimestrul al treilea al 2008.

Vanzarile Epson au inregistrat o crestere constanta in anul 2008, culminand in trimestrul al treilea cu preluarea primei pozitii pe piata proiectoarelor, atat din punctul de vedere al numarului de unitati vandute, cat si al veniturilor obtinute din vanzarea acestora. Cota de piata atinsa de Epson in aceasta perioada a fost de 28%, ceea ce reprezinta o crestere cu 18% fata de aceeasi peioada a anului 2007. De altfel, din punct de vedere valoric, Epson s-a clasat pe prima pozitie a pietei proiectoarelor si in al doilea trimestru al anului curent, cand a inregistrat o cota de piata de 22%.

Gama actuala de proiectoare Epson include modele adresate utilizatorilor din mediul business si mediilor de lucru profesionale, mediului educational, precum si segmentului consumer. in ceea ce priveste acest ultim segment de public, Epson se distinge prin atentia acordata modelelor home cinema care beneficiaza de paneluri Full HD, rate de contrast incredibile de pana la 75 000:1, garantie a lampii de 3 ani.

La obtinerea rezultatelor foarte bune din trimestrul al treilea 2008 au contribuit veniturile obtinute pentru modelele home cinema, dar si vanzarile modelelor adresate mediului educational care au adus, in premiera, proiectii cu diagonala mare de la distante de proiectare foarte mici, de 60cm.

Ca rezultat al eforturilor Epson de a veni in intampinarea necesitatilor tututor categoriilor de utilizatori, volumul vanzarilor de proiectoare a crescut cu 12% in trimestrul al treilea al anului curent fata de vanzarile obtinute in trimestrul precedent. Valoarea echipamentelor vandute in aceasta perioada a inregistrat o majorare cu 24,01% comparativ cu rezultatele trimestrului precedent.

Comparativ cu acelasi trimestru al anului precedent, volumul vanzarilor din trimestrul trei al anului 2008 a inregistrat o crestere cu 185%, iar valoarea vanzarilor s-a apreciat de aproximativ trei ori, cu 198,22%. In plus, luand ca referinta anul 2007, cota de piata obtinuta de Epson in acelasi interval al anului 2008 a inregistrat o majorare de 7 procente.

In ceea ce priveste planurile pentru perioada urmatoare, Epson isi va concentra atentia pe dezvoltarea anumitor segmente cu potential precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema, zona in care Epson ofera cea mai mare perioada de garantie a lampii dintre modele existente in piata.

"Piata de proiectoare din Romania continua sa manifeste o rata de adoptie crescuta, atat pe segmentul business, cat si in zona consumer, unde se inregistreaza un interes tot mai mare pentru vizualizarea pe ecrane mari si pentru experiente home cinema autentice. Rezultatele obtinute de Epson in trimestrele doi si trei ale anului 2008 ne fac sa privim cu incredere atingerea obiectivelor setate pentru segmentul video-proiectoarelor. Astfel, pentru anul 2008 mizam in continuare pe atingerea unei cote de piata de 25% pe acest segment", a declarat  Simona Decuseara, National Sales&Marketing Manager Epson Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//