• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Roddia vizeaza dublarea cifrei de afaceri in 2009

Roddia vizeaza dublarea cifrei de afaceri in 2009

Roddia este o agentie specializata in interactiuni si motivare non-financiara si una dintre primele companii din Romania care a introdus acest concept in procesul de comunicare cu partenerii, clientii si angajatii. In contextul unei piete ce a crescut in medie in ultimii ani cu 25%, pana la 150 de milioane de euro, Roddia vizeaza dublarea cifrei de afaceri in 2009 fata de acest an si ocuparea pozitiei de lider pana in 2010.

Piata specifica din Romania este inca in formare. O piata matura poate fi observata in SUA unde valoarea pentru 2006 a fost stabilita la aproximativ 61 miliarde de euro. Aceasta cifra confera evenimentelor de interactiune si motivare non-financiara o pondere importanta in bugetele de comunicare si dezvoltare ale companiilor.

"Urmatoarea perioada va fi una mai dificila, iar oamenii vor fi cei care vor putea face diferenta. Problemele financiare vor atrage restrictii bugetare, insa investind in motivarea partenerilor, a clientilor si/sau a angajatilor, companiile vor avea de castigat", a declarat Mihai Prisecaru, Director General Roddia.  

Studiile "Society of Incentive & Travel Executives" (SITE) arata ca mai putin de 20% dintre angajati lucreaza la potential maxim, iar 75% dintre acestia considera ca ar putea fi mai eficienti, in timp ce satisfacerea clientilor se datoreaza, in proportie de peste 80%, angajatilor cu adevarat implicati si informati. "Este necesara o crestere de doar 5% a gradului de loialitate a unui client pentru a ridica profiturile/client cu 75%. Motivarea non-financiara reprezinta un instrument de business ce poate eficientiza relatia unei companii cu partenerii, clientii, furnizorii si angajatii".

Interactiunile si campaniile de motivare non-financiara inglobeaza sub un singur concept evenimente destinate publicului larg, conferinte, evenimente speciale, team building-uri, evenimente de incentive, campanii de incentivare si de responsabilitate sociala etc. Astfel, printre jucatorii prezenti pe piata se regasesc agentii de BTL si ATL, agentii de PR, agentii de evenimente si agentii de turism. Roddia defineste evenimentele de interactiuni si motivare non-financiara prin prisma orientarii atentiei spre factorul uman implicat in acestea, spre valoarea adaugata a acestor initiative.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//