• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

IQads a lansat a patra editie AdPlay

IQads a lansat a patra editie AdPlay

IQads lanseaza incepand cu 17 noiembrie o noua editie AdPlay, concursul destinat pasionatilor de publicitate care vor sa-si testeze capacitatea de a recunoaste spoturi. Ajuns la cea de-a patra editie, AdPlay este singurul concurs online care premiaza perspicacitatea participantilor in a recunoaste reclame. AdPlay este un concurs oferit de MasterCard si energizat de Supradyn.

Mecanismul competitiei presupune logarea membrilor comunitatii IQads pe adplay.ro si apoi acordarea raspunsului pentru intrebarile care se vor referi la informatii despre branduri, la sloganul unei marci pe care participantul trebuie sa o recunoasca, la un fragment audio dintr-un spot TV  difuzat in Romania, care trebuie asociat cu brandul sau la 5 stop-cadre din respectivul spot TV. La editia aceasta sunt pregatite aproximativ 1500 de astfel de intrebari si multe premii: saptamanal, cate un telefon LG KC910 Renoir si la sfarsitul concursului marele premiu, un laptop LG A1 Express Dual.

AdPlay este in primul rand un joc care necesita concentrare si o buna cunoastere a spoturilor care ruleaza pe TV. intrebarile sunt structurate in runde a cate 20 de intrebari fiecare. Fiecare raspuns corect valoreaza 1 punct pentru premiul saptamanal, cate un telefon mobil LG KC910 Renoir, iar o runda cu toate raspunsurile corecte inseamna acumularea unui punct pentru marele premiu, acordat la sfarsitul celor patru saptamani de concurs: un laptop LG A1 Express Dual. Premiile se vor acorda in prima zi de luni care urmeaza fiecarei saptamani de concurs, prin tragere la sorti, proportional cu numarul de puncte obtinute. Marele premiu va fi acordat in data de 15 decembrie, la o zi dupa incheierea concursului, care va avea loc pe 14 decembrie.

AdPlay e un mod istet si relaxant de petrecere a timpului, participantii avand ocazia sa isi invite si prietenii sa li se alature. La primele 2 editii, au participat aproximativ 25.000 de concurenti, care au trimis 45.000 de e-mailuri pentru a-si invita si prietenii, din sistemul de concurs, iar la cea mai recenta editie a fost doborat unul din cele mai vechi recorduri ale competitiei: participantii au trimis prietenilor peste 63.000 de e-mailuri de invitare in concurs.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//