• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MyStaff, o noua identitate semnata Brandient

MyStaff, o noua identitate semnata Brandient

Brandient a creat identitatea unui nou produs de tehnologie, MyStaff, o platforma de solutii informatice integrate, dedicate managementului resurselor umane, proprietate a grupului de firme specializate in tehnologie, detinut de omul de afaceri Eric Kish. Pentru MyStaff, Brandient a lucrat identitatea verbala si vizuala, precum si comunicarea brandului prin toti vectorii acestuia, de la ambalaj la platforma de produs si publicitate.

MyStaff este un brand gandit si dezvoltat sa transmita inteligenta, inovatie, performanta si flexibilitate, toate in slujba servirii nevoilor complexe ale entitatilor corporatiste din lumea de azi. MyStaff este un mix de solutii informatice modulare si complementare, destinat gestionarii activitatilor complexe de resurse umane, care inmagazineaza knowledge si inovatie locala de cea mai buna calita te, reusind sa propuna partenerilor de afaceri o oferta unica pe piata romaneasca de profil. Personalitatea brandului este una puternica, artificiala si rece, venind parca dintr-un alt univers, cu atat mai stranie cu cat utilizeaza simboluri vizuale metaforice organice.

"Inspirati de spiritul inovator al produsului, pentru MyStaff am ales cele mai neobisnuite solutii de design si productie: logo-ul sugereaza procesele si legaturile existente intr-o companie printr-o forma organica - ca un ciorchine de struguri, iar vocabularul vizual vede organizatia ca pe un organism viu;productia suportului de informare si vanzare marcheaza o premiera in Romania prin tiparul stohastic care combina pigmenti normali cu pigmenti fluorescenti si metalici. Clientii care ne inspira pe noi, designerii, sa inovam, merita aplauzele noastre, cu prisosinta", a spus Cristian Kit Paul, Creative Director, Brandient.

Proiectul este semnat de designerii Brandient, Cristian Kit Paul si Eugen Erhan, iar productia de Peggy Production. Platforma MyStaff este suportul pe care functioneza, printre altele, si softurile Smartree, compania de servicii de outsourcing in HR dezvoltata de acelasi investitor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//