• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

SEO: mai mult decat o strategie!

SEO: mai mult decat o strategie!

SEO este un acronim pentru Search Engine Optimisation - definitie care a ramas neschimbata. Termenul cuprinde toate strategiile si tehnicile ce au ca obiectiv imbunatatirea vizibilitatii site-ului in rezultatele motoarelor de cautare.

Cel mai important principiu SEO este competitia. Acesta este cel mai important lucru pe care trebuie sa-l retii - competitia! SEO si, in general, marketing-ul online functioneaza pe baza de competitie. Totul se raporteaza la ce ai in fata-spate-stanga-dreapta.

Cu cat competitorii tai fac o treaba mai buna in promovarea online, cu atat nivelul de competitie creste si tu va trebui sa te adaptezi pentru ca business-ul tau sa se dezvolte. Poti supravietui si stand cu "capul la cutie", dar nu-ti vei putea dezvolta business-ul sustenabil. Aceste practici sunt variate si acopera diferite aspecte ale unui site web: optimizarea structurii site-ului, codul HTML, textul, gestionarea link-urilor primite (linkuri de la alte site-uri ce trimit la site-ul tau, numite si backlink-uri) si de iesire (care de la site-ul tau trimit la alte site-uri).

Deoarece Google este de departe cel mai folosit motor de cautare din lume, cele mai multe activitati ale unui SEO Specialist implica studierea algoritmul Google si actualizarile sale periodice, precum si actiunile sale de a face site-uri mai bine vazute de acest algoritm.

Nu poti explica ce sunt servicii SEO fara conceptul de SEM.

SEM este acronimul de la ”Search Engine Marketing” si este este o disciplina mai ampla, care incorporeaza SEO. SEM include atat rezultate de cautare platite ( folosind instrumente cum ar fi Google Ads pentru Google sau Bing Ads pentru Bing), cat si rezultate de cautare organice (SEO). O strategie completa de SEM, foloseste atat publicitate platita, cat si tehnici SEO. O analiza a cuvintelor cheie este efectuata atat pentru SEO, cat si pentru SEM, dar nu neaparat in acelasi timp.

Aceste tehnici trebuie sa fie monitorizate si actualizate frecvent in raport cu schimbarile motoarelor de cautare. In unele contexte termenul SEM este folosit exclusiv pentru publicitatea de tip pay-per-click, numita si SEA (Search Engine Advertising).

Exista o diferenta de destul de semnificativa intre search engine optimization (SEO) si search engine advertising (SEA). In primul rand, practicand SEO, nu exista nicio plata directa pentru a aparea in primele rezultate ale motorului de cautare.

O campanie de promovare web, care include social media, iti permite sa distribui continutul tau catre o arie foarte mare de cititori interesati. Prospectii interesati viziteaza site-ul tau, dau subscribe la newsletterul tau, vorbesc cu prietenii lor si, in cele din urma, fac un link catre site-ul tau. Atat Google, cat si Bing, acorda o atentie deosebita asa numitelor social signals cand fac ranking-ul in pagina de cautari.

Este important sa intelegem ca social media este mai mult un cocktail party decat o intalnire de afaceri. Intotdeauna vei performa intr-o situatie sociala, daca esti tu insuti si nu un robot corporatist. Campaniile de promovare online social media (spre exemplu: campanii de promovare facebook) sunt perfecte pentru a evidentia personalitatea afacerii tale, informatii din „spatele scenei” despre tine, despre angajati, despre birouri etc. Cand umanizezi brandul este mai usor pentru clienti sa stabileasca o conexiune cu tine si sa dezvolte loialitate fata de afacerea ta.

Folosita corect, promovarea social media te „ridica” in motoarele de cautare, iti permite sa oferi un customer service de calitate, sa creezi pentru business-ul tau o personalitate online, sa te conectezi cu noi parteneri de afaceri, sa stabilesti conexiuni, sa te validezi ca expert in domeniul tau, toate acestea oferind clientilor plusul de valoare pe care il asteapta. Acest lucru inseamna ca ai primit tot avantajul competitiv posibil si asta numai datorita social media. Implementarea unor servicii SEO in mod corect te pot ajuta enorm, chiar daca esti la inceput de drum, cu SEO cu siguranta vei creste in numarul de cautari. Inca de la inceputul anilor ‘90 SEO aprezentat un factor de risc minim, iar interesul pentru cei care au aplicat aceste tehnici a fost urmat de campanii de marketing de succes.

In prezent, pe internet gasim o multime de agentii SEO care ofera pachete de servicii la preturi foarte avantajoase, chiar si pentru firmele la inceput de drum! Daca stam sa gandim investitita lunara pe care o firma o face pentru un advertorial SEO costurile sunt minime, iar investitia este de durata!






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//