• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GE a lansat activitatile de marketing pentru Jocurile Olimpice 2012 din Londra

GE a lansat activitatile de marketing pentru Jocurile Olimpice 2012 din Londra

GE, partener mondial al Jocurilor Olimpice, demareaza o serie de actiuni noi de marketing si vanzari inainte de inceperea Jocurilor Olimpice de Iarna care vor avea loc in 2010 in Vancouver si a Jocurilor Olimpice programate pentru 2012, la Londra.

Pentru Jocurile Olimpice Londra 2012 GE a lansat o campanie revolutionara de imagini in miscare pe portierele taxiurilor din Londra, bazata pe o tehnica recunoscuta sub numele de "tehnologie lenticulara in miscare", o tehnologie care nu a mai fost folosita niciodata pe exteriorul unui taxi.

Aceasta campanie, programata sa se desfasoare pana in luna februarie 2009, include 300 de taxiuri londoneze care prezinta pe panourile laterale noile desene pentru Jocurile Olimpice. Astfel, au fost realizate doua machete creative – una dintre ele prezinta un atlet la proba de garduri, iar cealalta imagine prezinta un ciclist.

Datorita tehnologiei de imprimare folosite, pe masura ce taxiul se deplaseaza pe strazi, imaginile par sa fie animate. De asemenea, GE a creat in Londra un eveniment corporativ pe tema Jocurilor Olimpice menit sa informeze publicul cu privire la aspectele si solutiile complexe pentru infrastructura oraselor - gazda.

Evenimentul a reunit o serie de factori interesati responsabili de organizarea Jocurilor, inclusiv manageri din sectoarele public si privat, printre care Comitetul de Organizare a Jocurilor Olimpice din Londra (LOCOG) si Autoritatea de Organizarea Olimpica (ODA). Evenimentul s-a axat pe subiecte din domeniul constructiilor inteligente si durabile pentru viitor si a pus in valoare diverse tehnologii pornind de la echipamente medicale si sisteme de securitate, la tehnologii energetice, de distributie a energiei si apei pe care diviziile GE urmeaza sa le implementeze pentru Londra 2012, precum si alte proiecte de infrastructura din Marea Britanie.

Oaspetii au avut ocazia de a vizita expozitia interactiva de tehnologie GE care demonstreaza modul in care tehnologia de ultima ora de la GE contribuie la reducerea impactului companiilor si al societatii asupra mediului, fara a afecta performanta.

Ca o continuare a sponsorizarii Jocurilor Olimpice, GE a dezvoltat o gama de programe globale de stimulare a vanzarilor pentru clienti, consumatori si forta de vanzari. Programul principal a fost denumit Proba Decatlonului, un program de stimulare a personalului din vanzari in care s-au inscris aproape 40.000 de reprezentanti de vanzari GE din intreaga lume.

Folosind un cadru digital simplu, echipele de vanzari din intreaga lume, din Brazilia pana in China, pot elabora programe de stimulente pentru vanzari personalizate pe tema Jocurilor Olimpice pentru angajati si distribuitori. Optiunile de personalizare cuprind criterii de masurare, instrumente pentru comunicarea continua cu participantii, si chiar un panou on-line pentru a informa participantii cu privire la performerii de top si pentru a inspira o competitie sanatoasa.

Dupa derularea cu succes a programelor din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarna din Torino 2006, GE a derulat 150 de programe de stimulente pentru vanzari pe tema Jocurilor Olimpice in toate diviziile GE din lume pentru Jocurile Olimpice din Beijing 2008. Toate programele de pana acum au generat o crestere a veniturilor de peste 190 milioane dolari in 2007 si 2008. Pana acum, programele de stimulare a vanzarilor au fost implementate in special la nivel local; insa sponsorizarea GE a unui eveniment global precum Jocurile Olimpice ofera companiei ocazia de a implementa un program pe o tema deosebita care sa rezoneze cu angajatii din intreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//