• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Charitygift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale

Charitygift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale

A fost lansat Charitygift.ro, primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale sau "citizen social responsability". Charitygift.ro este un proiect la care lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara si care isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricand, singura conditie fiind conexiunea la Internet. Site-ul se lanseaza in versiune BETA.

"M-a impresionat vointa voluntarilor de a-si pune timpul, priceperea, relatiile la dispozitia acestui proiect care a insemnat luni intregi de efort considerabil, de studiu si creativitate si de aceea m-am alaturat lor, mai cu seama ca vad potentialul acestui site caritabil. E la indemana oricarui om care are acces la Internet sa cumpere ceva ce ii este necesar fara sa mearga la un magazin traditional, ci de la el de-acasa, stiind ca printr-un singur click poate oferi un ajutor fara un efort financiar suplimentar din partea sa", a declarat Andreea Marin Banica, sustinatoare a proiectului Charitygift.ro.

Actele de solidaritate, filantropie, in ciuda importantei lor, sunt cu mult restranse din cauza unor factori precum: imposibilitatea participarii omului obisnuit la o gala de caritate sau implicarii sale in campanii de CSR, asteptarea pana in luna mai pentru a putea directiona 2% din impozitul pe venit unei cauze umanitare, birocratia care insoteste acest demers. Charitygift.ro isi propune sa inlature aceste impedimente prin lansarea un magazin online cu diverse produse, a caror contravaloare va fi directionata, total sau partial, catre una sau mai multe dintre urmatoarele cauze, in functie de alegerea furnizorului si a cumparatorului: social, sanatate, protectia mediului, protectia animalelor, minoritati, arta – cultura, educatie.

"Procentele pe care furnizorii le doneaza variaza intre 5% si 50%. Avem si cazuri in care se doneaza valoarea totala a  produsului vandut prin CharityGift.ro. La aceasta ora in Romania se inregistreaza peste 12 milioane de utilizatori de Internet. Daca macar 1 din 10 ar comanda un produs care contine o donatie de 5 lei am genera cu 1 milion de euro mai multi bani pentru cauzele umanitare din Romania", a declarat Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro.

Charitygift.ro nu intermediaza vanzarile si nu percepe niciun comision de la furnizori, cumparatori sau beneficiari. Produsele sunt vandute la aceeasi valoare la care se pot gasi si in magazinele furnizorilor numai ca de aceasta data, un procent din valoarea produsului vandut prin intermediul CharityGift.ro merge catre o cauza anterior selectata de furnizor. CharityGift.ro ofera o platforma pentru expunerea produselor si suport informational pentru vanzatori si cumparatori.

"Diversitatea produselor este una dintre prioritatile noastre pentru aceasta perioada si speram ca in scurt timp sa avem cat mai multi furnizori si odata cu ei o gama cat mai larga de produse pentru a putea genera cat mai multe tranzactii. Desi poate parea o afirmatie indrazneata, ne propunem sa devenim un ebay caritabil", a mai spus Nicoleta Talpes.

Charitygift.ro permite accesul la o baza de date consistente de ONG-uri, facilitand vanzatorilor si cumparatorilor demersul complicat de a alege destinatia actelor caritabile.

Charitygift.ro a creat si o sectiune speciala dedicata fundatiilor cu ateliere lucrative, in cadrul carora beneficiarii lucreaza manual diverse obiecte artizanale. Acestea isi propun spre vanzare propriile produse, incasarile revenindu-le in totalitate, conditie vitala pentru continuarea activitatii lor. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune in vanzare produsele prin Charitygift.ro.

Proiectul este sustinut pro bono de: Balms si Asociatii care ofera servicii de consultanta juridica, Hanson Online Brand Communication care ofera servicii de webdesign, blogul www.andreeamarinbanica.acasa.ro care ofera promovare pro bono, X3 Studios prin Proiect 1000 care ofera servicii de design pentru materialele de promovare si Pozitiv Audit Expert care ofera servicii de audit.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//