• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Astra-Uniqa a inregistrat in primele 9 luni ale 2008, un profit de 1.313.642 RON

Astra-Uniqa a inregistrat in primele 9 luni ale 2008, un profit de 1.313.642 RON

Volumul de prime brute subscrise totale  (viata si non-viata) inregistrate de Astra-Uniqa dupa primele 9 luni ale anului 2008, se cifreaza la 500.397.665  RON, din care 495.486.810 RON, reprezinta volumul de prime brute subscrise la asigurari generale, in crestere cu 79% fata de perioada similara din 2007.

Compania a continuat sa isi dezvolte liniile de business auto, property- CasAsigura si CasAsiguraPlus. La inceputul lunii octombrie 2008, compania a lansat un nou produs – Astramedica, planuri de asigurare de sanatate.

Daunele platite de companie au inregistrat in primele 9 luni ale lui 2008 o crestere fata de perioada similara a lui 2007 cu 71 %, de la 117.497.280 mil. RON in 2007 la 201.120.576 mil. RON in 2008. In cea mai mare parte, cresterea a fost inregistrata la plata daunelor pentru asigurari generale.

Totodata, compania Astra-Uniqa a inregistrat in primele 9 luni  ale 2008, un profit in valoare de 1.313.642 RON.

Obiectivele prevazute de strategia 2008 sunt: continuarea dezvoltarii liniilor de asigurari facultative, lansarea de noi produse de asigurare de viata si de sanatate, dezvoltarea parteneriatelor in regim bancassurance si dezvoltarea unor noi canale de vanzare.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//