• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BBDO Worldwide a castigat primul loc in The Gunn Report in 2008

BBDO Worldwide a castigat primul loc in The Gunn Report in 2008

BBDO Worldwide a castigat, pentru al treilea an consecutiv, primul loc in The Gunn Report. Declarata reteaua anului in 2008 la Festivalul de Publicitate de la Cannes, la Clio Awards, la The One Show, la New York Festivals, BBDO Worldwide este si in acest an desemnata de catre The Gunn Report drept cea mai creativa retea, inregistrand un record neegalat pana acum de nicio alta retea de comunicare din lume.

Graffiti BBDO Bucuresti a contribuit la performanta retelei prin premiile si nominalizarile obtinute anul acesta la festivalurile internationale de creatie. Graffiti BBDO a fost nominalizata la Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals si Golden Drum si a castigat doua premii Gold Angel la AdPrint.

"Este vorba despre The Work. The Work. The Work. Sloganul pe care fiecare agentie BBDO din lume il trateaza cu sfintenie. Din Noua Zeelanda, Columbia, Japonia si pana in Romania, am aratat ca, in defintiv, este vorba despre echipa si despre o cultura comuna. Este vorba despre fiecare dintre noi. Este vorba despre respect fata de clienti si fata de munca noastra. Suntem mandri sa fim BBDO. Suntem mandri ca impreuna am facut ca BBDO Worldwide sa fie, pentru a treia oara la rand, cea mai creativa retea de comunicare din lume", declara Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.

Birourile BBDO din 23 de tari au adunat punctaje pentru acest al saselea succes al BBDO Worldwide in cei zece ani de cand The Gunn Report este o referinta pentru clasamentul creativitatii la nivel mondial. Mai mult, aceasta reprezinta de trei ori mai multe succese in The Gunn Report decat orice alta retea de comunicare.

The Gunn Report este singurul clasament impartial al creativitatii, realizat  anual de Donald Gunn si echipa lui. Anuarul aduna punctajele obtinute in timpul anului de catre agentii in festivalurile internationale de creatie.

BBDO Worldwide este parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale. BBDO Worldwide este cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial, avand 287 agentii in 79 de tari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//