• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ursus Breweries a inregistrat o crestere de 24% in prima jumatate a anului financiar curent

Ursus Breweries a inregistrat o crestere de 24% in prima jumatate a anului financiar curent

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, a anuntat o crestere de 24% a volumului de vanzari in prima jumatate a anului financiar curent (aprilie – septembrie 2008), comparativ cu perioada similara a anului trecut. In aceeeasi perioada, piata berii din Romania a inregistrat o crestere in volum de numai 5%.

"Pe o piata cu un ritm de crestere mult incetinit, noi am indraznit sa ridicam stacheta aflandu-ne astazi in pozitia de a incheia prima jumatate a anului cu o crestere care depaseste de peste 4 ori nivelul pietei. Sunt rezultate exceptionale care au avut la baza un portofoliu puternic si echilibrat de marci locale si internationale, pus in valoare de o echipa solida si o executie foarte buna.

Credem ca vom continua sa inregistram, per ansamblu, performante bune prin dezvoltarea in continuare a portofoliului de marci si consolidarea pozitiei pe piata, in contextul provocarilor crescute ale actualei piete", a declarat Stephan Maria Weber, Presedinte si CEO Ursus Breweries.

Toate marcile din portofoliul Ursus Breweries au inregistrat performante remarcabile in primele sase luni ale anului financiar curent:

Timisoreana continua sa se bucure de cea mai mare crestere in volum din segmentul mainstream, de 31%, consolidandu-si astfel pozitia de lider al pietei berii. La nivel de companie, cea mai mare crestere a fost inregistrata de marca Peroni, care si-a dublat practic vanzarile si si-a extins distributia.

Ciucas este berea care, in perioada la care ne referim, a avut cea mai mare crestere din segmentul economic, de 19%.

Noul Stejar Pilsner a inregistrat o crestere de 32%, depasind cu mult vanzarile variantei anterioare Strong. Stejar Pilsner este o bere masculina, cu un continut de alcool de 5,5%, care a intrat recent intr-o noua etapa de dezvoltare a marcii, prin introducerea ambalajului PET de 2l.

In segmentul Premium, Ursus a avut o evolutie puternica, peste media de crestere a pietei berii. Lansarea Redd’s a adus rezultate deosebite, Redd’s devenind populara datorita propunerii indraznete si diferite prin care a creat o categorie noua pe piata berii din Romania – "flavoured beers" (bere cu arome), stabilindu-se totodata ferm in segmentul Premium international. 

La nivel european, Ursus Breweries a continuat sa fie unul dintre motoarele de crestere ale SABMiller. in prima jumatate a anului financiar curent, SABMiller plc a inregistrat in Europa o crestere totala a volumelor de 10% si organica de 2%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//