• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campanie promotionala de iarna pentru Delikat, in perioada 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011

Campanie promotionala de iarna pentru Delikat, in perioada 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011

In urma unei licitaţii organizate în intervalul august-septembrie 2010, Lowe & Partners semnează cea mai nouă campanie Delikat, se precizeaza intr-un comunicat de presa al agentiei, citat de www.BrandInfo.ro.


Activarea este una promoţională şi se va derula la nivel naţional, în intervalul 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011, oferind zece premii mari, constând în provizii pentru un an dăruite gospodinelor care gătesc cu Delikat.


“Conceptul este simplu şi puternic vizual - consumatoarele noastre vor cele mai bune ingrediente pe care să le amestece aşa cum numai ele ştiu şi să le ofere celor dragi gustul inconfundabil de acasă. Exact asta le oferim prin această promoţie: Delikat şi desigur celelalte ingrediente necesare unei mese delicioase aşa încât ele să se poată dedica întru totul pregătirii bucatelor” spune Anca Diţu – Account Director Lowe & Partners.


Campania este promovată prin spot TV, postere în magazine şi un site realizat de agenţia HyperActive: www.promotiadelikat.ro. Inregistrarea in promotie se face inclusiv pe website, dar si prin SMS sau prin trimiterea ambalajelor prin posta (detaliile complete sunt disponibile pe site-ul oficial).


“Este întotdeauna o provocare să ne surprindem consumatoarele cu premiile pe care le oferim. Promoţiile Delikat sunt deja o tradiţie iar aşteptările publicului nostru sunt de la an la an mai mari!” spune Daniel Bărbulescu – Category Manager Seasonings & Ice cream Unilever SCE.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată de Anca Diţu – Account Director şi Mihai Fetcu – Creative Director (Lowe & Partners) , Alina Marin – Account Executive şi Robert Sumarocov – Flash Developer (HyperActive), Daniel Bărbulescu - Category Manager Seasonings & Ice cream şi Irina Urechean – Junior Brand Manager (Unilever SCE).


Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, în România de 17 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Austrian Airlines, Bayer, Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero, Johnson & Johnson,  La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).

Cititi mai multe articole din arhiva Promotie de Brand