• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

valizalays.ro - campanie promotionala Lay`s cu premii in valoare de 1,35 milioane lei valizalays.ro - campanie promotionala Lay`s cu premii in valoare de 1,35 milioane lei

Lay`s a lansat o noua campanie promotionala, care se desfasoara in perioada 20 ianuarie - 20 martie 2014. Campania are doua componente principale.    Primul se refera la posibilitatea de a gasi in pungile Lay`s bancnote de 1, 5, 10, 50, 100,...

citeste mai mult

Promotie de Brand

100europezi.ro - promotie Snickers, Mars, Twix si Bounty in perioada 20 septembrie - 3 noiembrie 2013 100europezi.ro - promotie Snickers, Mars, Twix si Bounty in perioada 20 septembrie - 3 noiembrie 2013

Mars Romania a lansat recent campania promotionala "Castiga 100 euro / zi", promotie derulata in perioada 20 septembrie - 3 noiembrie 2013. Campania se adreseaza tuturor persoanelor fizice cu domiciliul sau resedinta in Romania, care au varsta minima de...

citeste mai mult

Promotie de Brand

pisicirasfatate.ro - campanie Gourmet pana pe 4 noiembrie 2013 pisicirasfatate.ro - campanie Gourmet pana pe 4 noiembrie 2013

Nestle Romania a lansat recent campania promotionala "1001 pisici rasfatate, de Gourmet premiate", care se va desfasura in perioada 9 septembrie - 4 noiembrie 2013. Campania promoveaza produsele de hrana pentru pisici marca Gourmet disponibile in Romania...

citeste mai mult

Campanie promotionala de iarna pentru Delikat, in perioada 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011

Campanie promotionala de iarna pentru Delikat, in perioada 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011

In urma unei licitaţii organizate în intervalul august-septembrie 2010, Lowe & Partners semnează cea mai nouă campanie Delikat, se precizeaza intr-un comunicat de presa al agentiei, citat de www.BrandInfo.ro.


Activarea este una promoţională şi se va derula la nivel naţional, în intervalul 15 noiembrie 2010 – 15 ianuarie 2011, oferind zece premii mari, constând în provizii pentru un an dăruite gospodinelor care gătesc cu Delikat.


“Conceptul este simplu şi puternic vizual - consumatoarele noastre vor cele mai bune ingrediente pe care să le amestece aşa cum numai ele ştiu şi să le ofere celor dragi gustul inconfundabil de acasă. Exact asta le oferim prin această promoţie: Delikat şi desigur celelalte ingrediente necesare unei mese delicioase aşa încât ele să se poată dedica întru totul pregătirii bucatelor” spune Anca Diţu – Account Director Lowe & Partners.


Campania este promovată prin spot TV, postere în magazine şi un site realizat de agenţia HyperActive: www.promotiadelikat.ro. Inregistrarea in promotie se face inclusiv pe website, dar si prin SMS sau prin trimiterea ambalajelor prin posta (detaliile complete sunt disponibile pe site-ul oficial).


“Este întotdeauna o provocare să ne surprindem consumatoarele cu premiile pe care le oferim. Promoţiile Delikat sunt deja o tradiţie iar aşteptările publicului nostru sunt de la an la an mai mari!” spune Daniel Bărbulescu – Category Manager Seasonings & Ice cream Unilever SCE.
Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată de Anca Diţu – Account Director şi Mihai Fetcu – Creative Director (Lowe & Partners) , Alina Marin – Account Executive şi Robert Sumarocov – Flash Developer (HyperActive), Daniel Bărbulescu - Category Manager Seasonings & Ice cream şi Irina Urechean – Junior Brand Manager (Unilever SCE).


Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer şi, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, în România de 17 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Austrian Airlines, Bayer, Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero, Johnson & Johnson,  La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).

Cititi mai multe articole din arhiva Promotie de Brand