• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Antinevralgic - brand 100% romanesc

Antinevralgic - brand 100% romanesc

Dacă toate pastilele de Antinevralgic produse vreodată ar fi puse în vagoane de tren, ar rezulta un tren de 5 km. Antinevralgic este un brand 100% românesc, cu traditie si eficientă dovedită de peste 40 de ani.

 

Călătoria Antinevralgic a început în anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucuresti, actuala fabrică Zentiva, o companie Sanofi. 

 

Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, când s-a înlocuit formula chimică a Antinevralgic, conform unei decizii a Agentiei Nationale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost înlocuită de paracetamol, un principiu activ cu proprietăti terapeutice dovedite.

 

În anul 1997, marca a fost înregistrată la OSIM, iar în 2000 s-au introdus blisterele ca formă de ambalare, care asigură o stabilitate mai bună. 

 

Anul 2008 a însemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconventională pentru un produs traditional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj si mijloace de transport în comun. 

 

În 2011, s-a reînceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va rămâne unul marcant în istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic Forte, o solutie terapeutică pentru dureri de cap intense si migrene. 

 

În 2014, călătoria brandului traditional românesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele două produse Antinevralgic P si Antinevralgic Forte.

 

Astăzi, Antinevralgic este cel mai utilizat analgezic românesc sub formă de comprimate, eliberat fără retetă (în unităti, conform IMS MAT Decembrie 2014). 

 

Sanofi, lider mondial în productia de medicamente, descoperă, dezvoltă si distribuie solutii terapeutice pentru a îmbunătăti viata tuturor oamenilor. Sanofi detine atuuri importante în domeniul sănătătii si se bazează pe 7 platforme de crestere: solutii pentru diabet, vaccinuri de uz uman, produse inovatoare, boli rare, produse fără prescriptie medicală, piete emergente si sănătatea animalelor. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) si New York (NYSE: SNY).

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info