• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Auchan - brand de retail - FMCG

Auchan - brand de retail - FMCG

Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume, prezenta in 12 tari, prin cele patru divizii ale sale: hipermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan si banca Accord.

Pe segmentul hipermarketurilor Auchan este un specialist al magazinelor de mari dimensiuni. In Romania, in toate orasele unde sunt prezente, magazinele Auchan sunt cele mai mari pe acest segment si inregistreaza cel mai mare trafic de clienti.


1961 - crearea marcii Auchan

Gerard Mulliez, infiinteaza primul magazin Auchan la Rubaix, langa Lille.

Cartierul numit "Hauts Champs" va da numele societatii.

 

1971 - dezvoltare pe intreg teritoriul Frantei

Auchan isi incepe dezvoltarea dincolo de Lille.

10 ani mai tarziu, numarul de magazine ajunge la 23, dand astfel marcii o anvergura nationala.

 

1977 - angajatii au acces la actiunile societatii

 

1981 - incepe expansiunea internationala

Auchan isi face intrarea pe piata din Spania prin crearea marcii Alcampo. Va urma piata din Italia.

 

1996 - extindere in alte tari

Extinderea continua in Portugalia, Polonia si Luxemburg.

Este momentul in care Auchan devine unul dintre cei mai mari retaileri din Europa.

 

1998 - sunt deschise primele magazine Auchan din Ungaria

 

1999 - este deschis primul magazin din China, la Shanghai

 

2000-2002 - expansiunea continua

Auchan deschide magazine in Taiwan, Maroc si in Rusia.

 

7 noiembrie 2006 - deschiderea primului hipermarket Auchan in Romania


 

2008 - Deschiderea primului hipermarket Auchan in Ucraina, la Kiev.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info