• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

New Yorker - profil de brand

New Yorker - profil de brand

Cu peste 800 de magazine în 30 de ţări, New Yorker este unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa.


De la deschiderea primului magazin în nordul Germaniei, la Flensburg în 1971, New Yorker a crescut continuu. Peste 14 000 de angajaţi full time şi part time constituie acum echipa New Yorker. Contrar curentului general, New Yorker a înregistrat o dezvoltare puternică şi şi-a crescut profitabilitatea în ultimii ani. Acest succes s-a datorat poziţionării eficiente pe piaţă şi întinsei expansiuni din Europa.
 

Anul fiscal 2009 s-a încheiat cu o cifră de afaceri de 1.6 miliarde de euro.  Compania a crescut cu 14 procente, în termeni ajustaţi la rata schimbului valutar. Conform previziunilor, succesul New Yorker va continua şi în 2010 – peste 850 de magazine ar trebui sa genereze o cifră de afaceri de aproape 1.7 miliarde euro. Sediul central este in Brunswick. Din consiliul administrativ fac parte Friedrich Knapp, Dr. Florian Kall, Helene Steiner, Holger Meißner şi Thomas Krecklenberg.

 
Gama New Yorker cuprinde în principal articole vestimentare destinate tinerilor, blugi, îmbrăcăminte sport şi de stradă pentru un public tânăr şi interesat de fashion , gama complementată de o paleta largă de accesorii şi lenjerie. Colecţiile se schimbă în fiecare anotimp, fiind mereu actuale. Prin intermediul achiziţiilor globale, New Yorker este capabil sa fie mereu in ton cu ultimele tendinţe.


Gama New Yorker este compusă din următoarele mărci proprii :


- Fishbone, Fishbone Sister şi Big Buddha: aceste mărci se adreseaza tinerilor care vor să-şi exprime personalitatea prin haine de stradă cât mai cool. Fishbone Sister este caracterizat printr-o croiala supla si totusi sportiva. Fishbone este o marcă de îmbrăcăminţe sport şi casual , disponibilă într-o varietate nelimitata de forme şi culori.


- Amisu si Smog: Gama Amisu este destinată femeilor interesate de modă şi se caracterizează printr-o linie eleganta şi feminina. Modern Basics se acorda atentie detaliilor neobişnuite. Gama Smog oferă barbaţilor tineri un look clasic şi curat, cu elemente de stradă, concentrându-se asupra hainelor casual şi îmbrăcăminte din denim.


- Censored:  Sutienele romantice, corsetele şi lenjeria feminină seducătoare fac parte din oferta acestui brand, alături de lenjeria sport şi neglijeurile uşoare.


Costume de baie: Colecţia de costume de baie fură privirile cu detalii elaborate precum aplicaţiile de paiete, perle şi diamante false. 

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info