• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Samsung

Samsung

Pe 1 martie 1938, presedintele fondator Byung-Chull Lee a inceput o afacere in Taegu, Coreea, cu 30.000 won. La inceput, afacerea sa s-a concentrat in primul rand pe export, vanzand peste uscat coreean, legume si fructe in Manchuria si Beijing. In putin mai mult de un deceniu, Samsung - care inseamna "trei stele" in coreana - avea propriile mori de faina si masini de confectionat, propriile facilitati de fabricatie si vanzare, evoluand in cele din urma si devenind corporatia globala moderna care-i poarta numele si astazi. In anii 1970, Samsung a pus bazele strategice ale cresterii sale viitoare investind in industria grea, chimica si petrochimica.


In aceasta perioada, compania a facut si pasi pentru a-si intensifica pozitia competitiva in industria textila mondiala, integrand procesele sale de productie de la materie prima la produse finite. Ca rezultat, au fost create multe companii noi, inclusiv Samsung Heavy Industries Company in 1974 si Samsung Shipbuilding, iar apoi Samsung Precision Company (acum Samsung Techwin) in 1977. O alta explozie de crestere pentru Samsung a venit din partea unei afaceri cu electrocasnice aflata la inceputuri. Samsung Electronics, deja fabricant mare pe piata coreeana, a inceput sa-si exporte pentru prima data produsele in aceasta perioada. Samsung a obtinut, de asemenea, un procent de 50 la suta din actiuni la Korea Semiconductor, intarind mai departe pozitia Samsung Electronics ca lider in fabricarea de semiconductori.


Afacerea principala Samsung bazata pe tehnologie s-a diversificat si s-a extins global spre sfarsitul anilor 1970 si inceputul anilor 1980. In 1978, Samsung Semiconductor si Samsung Electronics au devenit entitati separate. Samsung Aerospace Industries (acum Samsung Techwin) a fost lansata in februarie 1987, iar Samsung si-a dezvoltat capacitatile aerospatiale cu o viteza fara precedent de atunci. Samsung a intrat, de asemenea, in afacerea de dezvoltare a sistemelor, fondand Samsung Data Systems in 1985 (acum Samsung SDS) ca lider in serviciile de tehnologia informatiei inclusiv integrarea sistemelor, managementul sistemelor, serviciile de consultanta si retele.


Concentrarea crescuta a corporatiei Samsung pe tehnologie a condus la crearea celor doua institute de cercetare si dezvoltare ale companiei (R&D) care au permis extinderea razei sale de actiune si mai mult in domeniul electronicelor, semiconductorilor, substantelor chimice inalt polimerizate, ingineriei genetice, telecomunicatiilor optice, domeniului aerospatial si a unor domenii noi de inovatie tehnologica de la nanotehnologie la arhitecturi de retea avansate. In 1987, presedintele fondator Samsung Byung-Chull Lee a trecut in nefiinta dupa aproape 50 de ani la conducerea companiei. Fiul sau, Kun-Hee Lee, i-a urmat la conducere devenind noul presedinte. in aceasta perioada, Samsung si-a impus provocarea de a restructura vechile domenii de afacere si de a dezvolta unele noi cu scopul de a deveni una dintre cele cinci companii de top in domeniul produselor electronice.


Inceputul anilor 1990 a cunoscut provocari formidabile pentru afacerile cu inalta tehnologie. Uniunile, coalitiile si achizitiile erau obisnuite, in timp ce competitia si consolidarea au inflorit. Companiile au fost presate sa-si regandeasca ofertele tehnologice si de servicii. Afacerile au inceput sa treaca dincolo de granite, intre tari si companii. Samsung a profitat din plin de aceste oportunitati reconcentrandu-si strategia de afaceri pentru a raspunde mai bine cererilor pietei. La jumatatea anilor 1990, Samsung a revolutionat afacerea sa printr-o dedicare fata de crearea de produse la scara mondiala, oferind satisfactie totala clientilor si fiind un bun cetatean corporatist - toate sub viziunea de "calitate pe primul plan".


In aceasta perioada, 17 produse diferite - de la semiconductori la monitoare de computer, de la ecrane TFT-LCD pana la tuburi color - au urcat in topul 5 al produselor pe piata mondiala in domeniile respective, iar alte 12 au obtinut locuri de top pe piata in domeniile lor. A fi numarul 1 inseamna si indeplinirea obligatiilor sociale, cauza fiind fie bunastarea sociala, fie conservarea mediului, evenimentele culturale sau sporturile. In acest scop, Samsung a participat activ pe piata sportiva si, ca rezultat al eforturilor sale intense, presedintele ei de atunci, Kun-Hee Lee, a fost ales membru al Comitetului International Olimpic Committee (IOC) in iulie 1996, imbunatatind mult imaginea companiei ca participant la atletismul mondial.


In ciuda crizei financiare din 1997, care a afectat aproape intreaga industrie coreeana, Samsung a fost una dintre putinele companii care au continuat sa creasca datorita locului de lider ocupat in cadrul tehnologiilor digitale si pentru retea si concentrarii sale constante asupra produselor electronice, serviciilor financiare si a serviciilor conexe. Samsung a reactionat la criza reducand numarul companiilor afiliate la 45 (conform Monopoly Regulation and Fair Trade Act), scazand numarul angajatilor cu aproape 50.000, vanzand 10 unitati ale afacerii si imbunatatind structura financiara, scazand procentul de 365 la suta datorie in 1997 la 148 la suta pana spre sfarsitul lui 1999.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info