• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Opel

Opel

Opel a inceput sa produca automobile in anul 1899, volumul de productie fiind de 11 automobile pe an. In 2002, in capacitatile de productie si de asamblare situate in 6 tari din Europa Centrala si de Vest au fost produse 1,6 milioane autoturisme si vehicule comerciale Opel si Vauxhall. In afara Europei, produsele purtand marca Opel – incluzand vehiculele produse cu tehnologia Opel – sunt realizate in 13 capacitati de productie si de asamblare.

 

Produsele Opel/Vauxhall sunt vandute sub diferite nume de marca in 170 de tari de pe 5 continente. Inca de la infiintare, in 1862, Opel si-a propus sa faca tehnologia accesibila pentru un segment cat mai larg de clienti. Aceasta viziune a ramas la baza activitatii, incepand cu productia de masini de cusut, ulterior de biciclete, pana in prezent, cand ea reprezinta inima intregii productii de automobile.

 

Opel are un profil de marca puternic, definit de patru linii directoare: modularitate si flexibilitate interioara, dinamica condusului, design modern, distinctiv, sisteme de divertisment moderne.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info