• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Acer

Acer

Acer a fost fondata in 1976 sub denumirea de Multitech, concentrandu-se asupra activitatii comerciale si asupra designului produselor. In 1981 a fost lansat instrumentul de calcul Micro-Professor. Avand aproximativ dimensiunea unui dictionar mare si un pret sub 100 de dolari, Micro-Professor a devenit imediat un succes. Compania si-a continuat apoi activitatea si a dezvoltat primul computer compatibil IBM.


In 1987, Multitech a primit oficial denumirea de Acer, marcand astfel primele eforturi ale companiei Acer de a crea un nume de marca puternic. In acest al doilea deceniu de dezvoltare, Acer a cunoscut o dezvoltare de proportii si s-a extins atat strategic, cat si geografic. Compania a urcat pe locul opt in topul marcilor de PC din lume.


In 1991, Acer a lansat ChipUp, prima solutie de upgrade pentru procesoare. Lansarea AcerPac (Personal Activity Center - Centrul personal de activitati) a adaugat PC-ului componenta multimedia. AcerPac integra un telefon, fax, modem de date, ceas cu alarma, receptor AM/FM, sistem audio stereo cu mixer pe opt canale, o unitate CD-ROM si o multime de aplicatii preinstalate. In septembrie 1995, odata cu Acer Aspire, compania care fusese pana atunci un fabricant anonim de PC-uri a devenit un deschizator de drumuri in cea mai moderna industrie. Cu designul sau revolutionar, Aspire a devenit un succes instantaneu si aproape ca a dublat vanzarile realizate de Acer America in al patrulea trimestru din 1995.


In 1996, Acer a introdus Nuovo Notebook PC, cu un sistem inovator de gestionare a consumului, Heuristic Power Management (gestionarea euristica a consumului - HPM), care avea capacitatea de a invata comportamentul specific al utilizatorului, distribuind apoi energia in mod corespunzator. Acer si-a denumit noua tehnologie "Energie la cerere". In 1997, compania a achizitionat divizia de notebookuri de la Texas Instruments. In perioada in care isi sarbatorea aniversarea a 20 de ani, compania a lansat a treia etapa de dezvoltare, care includea obiective esentiale legate de inovatiile tehnologice si de simplificarea operatiilor. La sfarsitul anului 2000, Acer si-a anuntat decizia de a delega operatiile de productie unei entitati separate.


In 2001, Acer a adoptat o noua identitate a corporatiei, ca simbol al hotararii sale de a spori calitatea vietii oamenilor prin intermediul tehnologiei. in anul urmator a fost lansat Acer Aspire, aducand pe scena globala a PC-urilor noi standarde in ce priveste PC-urile utilizate acasa. in 2003 a fost lansata platforma ultramoderna Empowering Technology, care integra componentele de hardware, software si servicii pentru a oferi tehnologii usor de utilizat si fiabile, fara intermediere. In 2006, Acer si-a sarbatorit aniversarea a 30 de ani, devenind a treia marca de notebookuri si a patra la computere desktop la nivel mondial. In 2007, Acer a finalizat achizitia Gateway si Packard Bell, completandu-si amprenta globala.


Dupa achizitiile recente, Acer a implementat o strategie de marca multipla, care exploateaza imaginea buna reputatie pe care si-au creat-o in timp companiile grupului (Acer, Packard Bell, Gateway si eMachines) in cadrul propriei lor baze de clienti, pastrand astfel identitatea individuala si personalitatea fiecarei marci.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info