• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote

Cosmote

Cosmote Romania, membra a grupului Cosmote, s-a lansat pe piata romaneasca in decembrie 2005, fiind primul operator care a introdus o politica transparenta de tarifare a serviciilor de voce, fara inscrisuri mici, promovand tarifarea unica, fara diferentiere intre retele. In acelasi timp, Cosmote a introdus pe piata cele mai accesibile pachete de servicii pe segmentele cartele preplatite si abonamente.


In decembrie 2006, Cosmote Romania sarbatoreste 1 an de la lansarea sa pe piata romaneasca si atingerea unui numar de 1 milion de clienti. Acoperirea retelei ajunge la 95% din populatie si 82% din teritoriu. Lanseaza Cosmote Business, pachete accesibile pentru companii, care contin pana la 1.000 de minute nationale, o selectie de telefoane performante gratuite, tarif preferential in retelele Cosmote si Romtelecom, si apeluri nelimitate in cadrul grupului, indiferent de numarul de utilizatori din grup.


In octombrie, introduce o noua premiera pe piata romaneasca pentru utilizatorii de Cartela Cosmote: prima extra optiune care combina minute in retea si sms-uri. In urma investitiilor semnificative de peste 220 milioane de euro, acoperirea Cosmote atinge 92% din populatie si peste 76% din teritoriu. In iunie, in urma investitiilor semnificative in extiderea retelei, acoperirea geografica ajunge la 75% din teritoriu, iar acoperirea populatiei ajunge la 90%. In mai, Grupul Cosmote anunta achizitia Germanos S.A., cel mai puternic retailer de telefonie mobila din sud-estul Europei


Aprilie 2006 este luna in care Cosmote Romania incheie un parteneriat strategic cu reteaua de distributie Internity, care devine distribuitor exclusiv al produselor si serviciilor Cosmote. In martie, revolutioneaza piata de telefonie mobila odata cu lansarea ofertei prepaid de 2000 de minute in retea pe luna, iar succesul ofertei depaseste orice asteptari printr-o cerere fara precedent.


In decembrie 2007, Cosmote Romania aniverseaza 2 ani de succes in Romania si lanseaza prima oferta comuna cu Romtelecom Internet in banda larga si telefonie mobila într-un pachet cu discount pentru utilizatorii rezidentiali si de business. Pentru proiectul integrat de PR si comunicare "Acoperirea", care a avut ca rezultat cresteri importante ale perceptiei positive despre companie si a indicatorilor de brand, Cosmote primeste un Golden Award for Excellence in cadrul galei PR Awards.


In octombrie 2007, s-a anuntat depasirea pragului de 3 milioane de clienti in Romania si s-a lansat proiectul educational Mentorship, o platforma on-line prin intermediul careia studentii si elevii primesc sfaturi pentru dezvoltarea carierei de la profesionisti in diverse domenii


In iulie se extinde acoperirea retelei in toate statiile metroului din Bucuresti si ofera acoperire in Delta Dunarii, iar in iunie 2007, Cosmote Romania introduce un nou slogan, "Alaturi de tine", pentru a marca pozitionarea ca brand apropiat de romani. Noul slogan il inlocuieste pe cel vechi in limba engleza - In touch with life.


In mai lanseaza serviciul inovator i-mode pe piata din Romania, iar in iunie anunta depasirea celui de-al doilea milion de utilizatori pe piata din Romania, din care 1 milion de utilizatori au fost inregistrati numai in ultimile 4 luni de operare. Pentru eficienta campaniilor sale de marketing, care au avut ca rezultat cresteri spectaculoase ale indicatorilor de brand, numarului clientilor si vanzarilor, primeste 3 premii EFFIE (cel mai premiat brand in cadrul ceremoniei din acest an).


In martie 2008, Cosmote Romania raporteaza pentru anul 2007 venituri totale de 155,6 milioane de euro si o baza de utilizatori de 3,6 milioane. Cota de piata a Cosmote creste la nivelul de 16%. In ianuarie, Stefanos Theocharopoulos a fost numit in functia de CEO al Cosmote Romania.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info