• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TVR 1

TVR 1

In 1956 a fost inaugurat postul public de televiziune, cu un timp de emisie de 21 ore/luna, folosind un emitator de 22 KW, standard D. Un an mai tarziu, a avut loc prima transmisie exterioara in direct. In 1968, a fost inaugurat sediul TVR din Calea Dorobantilor, Bucuresti. Incepand cu data de 20 ianuarie 1985, TVR si-a intrerupt emisia pentru a si-o relua pe 23 mai 1990.

 

In 1979 a fost realizat sub licenta primul car de reportaj TV in culori, sistem PAL, folosindu-se o autospeciala produsa la Automecanica Medias si echipamente PYE-TVT - Marea Britanie, Philips - Olanda; a urmat o serie de alte trei asemenea care de reportaj.. In 1985 au inceput emisiunile in culori, sistem PAL, standard DK. TVR are propriul sau serviciu de cercetare a audientei, este membru in grupa EBU pentru cercetarea audientei GEAR (Group For European Audience Research);

 

1993 este anul in care TVR a devenit membru cu drepturi depline al Uniunii Europene de Radio si Televiziune (UER/EBU) si al Euroviziunii. De asemenea, a fost introdus, pe canalul 1 al TVR, serviciul de teletext, sistem B. In 1996, TVR a achizitionat primul car de reportaj digital si primul sistem postproductie digital, iar dupa un an, TVR a dat in exploatare primul studio de productie digital.

 

In 1998 a fost creat site-ul televiziunii publice; astfel, accesand www.tvr.ro, telespectatorii au putut afla informatii prompte si corecte despre Televiziunea Romana. In 1999 a fost inlocuit echipamentul video analog cu echipament video digital, in studioul de stiri.

 

In anul 2000, programul emis de TVR International a ajuns la 12 ore zilnic. A inceput difuzarea, intr-un buchet digital, a celor trei programe ale TVR prin satelit Eutelsat W2-16 Est, iar pentru TVR International si prin satelitul Hotbird 5-13 Est. A fost achizitionat un car de reportaj cu transmisie digitala prin satelit (DSNG), iar sectoarele de stiri si sport au fost dotate cu camcordere digitale in formatul DVCAM. De asemenea, a fost lansat TVR Cultural, canal destinat in exclusivitate promovarii culturii romanesti si internationale.

 

In 2002, canalele TVR Cultural si TVR International au inceput sa emita 24 de ore din 24. In 2003 au fost date in folosinta spatiile de productie din Studioul Pangrati a carui constructie a inceput in 2002. Studioul, care reprezinta prima constructie ridicata in incinta TVR din 1968, cand s-au finalizat lucrarile pentru ridicarea Corpului Turn, insumeaza 2.500 de m.p. alocati spatiilor de productie si 4.000 de m.p. alocati birourilor. Investitia a fost realizata exclusiv din fonduri proprii;

 

2004 - 11 iunie - schimbarea identitatii vizuale a Televiziunii Romane. Cu sprijinul uneia dintre cele mai mari agentii de branding de televiziune si media din Europa, English & Pockett, TVR a dobandit o fata noua, unitara si un continut pe masura, care respecta valorile impuse de noua pozitionare a TVR pe piata audiovizualului romanesc si international.

 

In 2005, TVR si Banca Nationala a Romaniei au colaborat pentru campania de informare publica pe tema "Leul nou", organizeaza, impreuna cu Patriarhia Romana, campania sociala "Invinge apele!", pentru ajutorarea persoanelor sinistrate in urma inundatiilor, site-ul www.tvr.ro este relansat, iar TVR este aleasa de catre board-ul European Broadcasting Union (EBU) sa organizeze cea de-a IV-a editie a Concursului International Eurovision  Junior.

 

In 2006, TVR deruleaza campania "Mari Romani", in urma careia Stefan cel Mare este ales cel mai mare roman al tuturor timpurilor. Campania de relatii publice pentru "Mari Romani", a fost distinsa cu Golden Award for Excellence, la categoria "Campanii non-comerciale", din cadrul Galei Excelentei in Relatii Publice 2006. TVR International este premiat la Hot Bird TV Awards 2006, la categoria Inovatie a produsului, inovatie tehnologica, dinamism pe piata. TVR este unul dintre cele 66 de branduri nationale si internationale care au primit statutul de "superbrands", adica cele mai puternice branduri din Romania anului 2006. TVR organizeaza Junior Eurovision Song Contest la Bucuresti. Succesul evenimentului este recunoscut pe plan international.

 

31 decembrie 2006 - Televiziunea Romana aniverseaza 50 de ani de existenta.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info