• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Maybelline New York

Maybelline New York

Primul mascara Maybelline a fost creat in anul 1913, de catre un chimist, T.L. Williams, pentru sora sa, Mabel, al carei prieten, Chet, era indragostit de o alta femeie. Pentru a o ajuta pe aceasta sa-si recucereasca iubitul, T.L. Williams a combinat vaselina cu praf de carbune si a conceput o solutie care inchidea culoarea genelor. Chet a fost fermecat de noua imagine a lui Mabel si s-au casatorit in 1914.
 

In 1915, T. L. Williams a fondat compania, Maybelline, numita astfel dupa numele surorii sale, Mabel, si Vaseline. Maybelline a inceput prin a-si vinde produsele prin posta, iar reclamele din reviste au crescut vanzarile. "Ochi care stralucesc de incantare" a fost prima linie de produse Maybelline in anii `20. Atunci s-a lansat prima colectie de fard de pleoape.In 1930, Maybelline a introdus primele creioane contur de ochi. Raspunzand unei cereri coplesitoare, Maybelline a inceput sa vanda Cake Mascara in diferite magazine. Acum piesa de colectie, produsul original costa la inceput 10 centi.

 

Maybelline a celebrat anii `60 cu propria minirevolutie - introducerea mascarei Ultra Lash, varianta in tub, rezistent la apa, fiind primul mascara automat care se vindea pe piata. In 1967, T. L. Williams a vandut afacerea Maybelline.
 

In 1969, centrul operational Maybelline s-a mutat din Illinois in Memphis, iar in 1971 apare Great Lash. Acest mascara pe baza de apa, in tuburi roz si verzi, care se vinde la fiecare 1,9 secunde, este in acest moment cel mai vandut produs cosmetic in America. Secretul formulei sale de succes este bine pastrat. Odata cu anii `70, s-au introdus fondul de ten, produsele pentru unghii si buze.
 

L`Oreal cumpara Maybelline, simbolizand cea mai importanta fuziune dintre inovatia tehnologica si autoritatea culorii. Maybelline s-a mutat de la Memphis in capitala modei, New York City, luand nastere "Maybelline New York". Tehnologia rezistenta la transfer a contribuit la dezvoltarea Colectiei Great Wear care include ruj de buze, corector si fard de pleoape.

 

In 1991 Maybelline creeaza sloganul "Maybe She`s born With It. Maybe It` s Maybelline". In 1997, Maybelline a lansat Colectia Express.

 

In 2001, Maybelline a fost lansata in Romania. Punctul forte al Maybelline este mascara si chiar si azi, dupa mai mult de 80 de ani de la prima formula, mascara ramane centrul marcii. In Romania, produsele Maybelline New York sunt disponibile in peste 700 de magazine.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info