• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campari

Campari

Campari a avut intotdeauna legaturi puternice cu zona de advertising si comunicare dar si o puternica inclinatie catre arta si fotografie. Infiintata in 1860, compania a introdus prima sa reclama printata. Acesta reprezenta doar o lista succinta de preturi si a aparut in cel mai important cotidian italian, "Corriere della Sera". Davide Campari a fost cel care a identificat rolul strategic al advertisingului in construirea unui brand de neuitat. El a comandat mai multor artisti postere Campari, cu mentiunea ca scrisul sa fie vizibil si clar. Astfel a luat nastere opera de arta a lui Leonetto Cappiello - "Doppio Pierrot" - cu spiridusul sau invaluit de o coaja de portocala.
  

Apoi a urmat lucrarea naucitoare a lui Marcello Dudovich care a introdus stilul cubist al sticlei de Nizzoli. Astfel s-a nascut o parte importanta a identitatii brand-ului, Davide Campari alegand: un logo castigator si o culoare captivanta pentru un produs de calitate.


Unul dintre momentele Campari care a marcat istoria italiana de advertising a fost creatia artistului futurist Fortunato Depero, constand intr-un desen care era agatat deasupra barurilor. El a fost urmat de faimoasa lucrare "Numero Unico Futurista Campari 1931" - o examinare teoretica si critica a advertisingului.
 

Anii care au succedat razboiului au dat nastere unor sticle si pahare enorme care au fost finalizate in 1948. O data cu aparitia televizorului si a  emisiunii "Carosello", un tip de program de televiziune cu o pauza publicitara plasata la final, Advertisingul devine un show si Campari apare pe post cu reclame care vor ramane memorabile datorita creativitatii. Campari va deveni un brand memorabil si datorita sloganurilor de genul "Campari. Questo e l’aperitivo" ("Campari. Acesta este aperitivul"). 


In 1964, Bruno Munari a realizat lucrarea in care numele Campari aparea in mod repetat, in culori, fonturi si marimi diferite, intr-o ordine aleatorie, pe un fundal rosu. Dupa reclamele cu ospatari imbracati in jachete albe, simbol ale prestigiului si calitatii, au urmat colaborari cu lumea sportului. La Jocurile Olimpice din 1960, de la Roma, golful, echitatia si tenisul au fost "picurate" cu Red Passion. In 1990 a aparut si posterul colorat si suprarealist Campari, in care mai multe sticle mici sa poata fi vazute jucand fotbal, realizat de artistul Ugo Nespelo.


In anii 1980, Campari incepe colaborarea cu regizori faimosi. 1984 reprezinta anul in care Fellini a regizat primul sau film commercial, in care Campari pleaca intr-o excursie de vis cu trenul. Intre timp, in 1986 Franco Scepi castiga premiul "Tipps Ice" - echivalent al Oscarului in advertisingul American, ca rezultat al voiosiei spectaculoase redate intr-o reclama filmata pentru Campari Soda.


Modalitatea de a filma reclame definite prin precizie, claritate, atractivitate si unicitate se accentueaza in anii 1990 odata cu initierea campaniei Red Passion, caracterizata prin pasiune, intriga, universalitate si prestigiu. Scurtele povesti filmate de Tarsem sunt invaluite de senzualitate si rafinament. "The Scratch" (1998) descrie un triunghi amoros; "The Duel" (2000) are in prim-plan sentimentul de gelozie; in timp ce in "The Secret" (2005), dupa cateva priviri seducatoare schimbate de protagonisti, descoperim ca el este o ea, iar ea este un el.    


Comunicarea Campari prezinta de-a lungul timpului protagoniste cum sunt Kelly Le Brock si Eva Herzigova.

Cititi mai multe articole din arhiva Istorie Brand Info