• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Imbracaminte, incaltaminte, jucarii si alimente pentru familii nevoiase din Nazarcea, judetul Constanta

Cu sprijinul constantenilor, voluntarii Asociatiei United Hands Romania au realizat la finalul lunii aprilie 2017 o actiune de ajutorare a comunitatii din satul Nazarcea, judetul Constanta. Beneficiari au fost persoane nevoiase, zeci de copii plus parintii si bunicii lor, care au primit... citeste mai mult

Provident Financial ajuta copii si tineri bolnavi de cancer, alaturi de Asociatia Little People Romania

Provident Financial ajuta copii si tineri bolnavi de cancer, alaturi de Asociatia Little People Romania

Peste 1000 de pacienti din 5 centre de onco-pediatrie din tară vor primi asistentă în cadrul programului de îmbunătătire a vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer, dezvoltat de către Asociatia Little People România cu sprijinul companiei de credite de consum Provident Financial România. Astfel, Provident a anuntat că a donat Asociatiei peste 118.000 de lei pentru continuarea programelor sale de asistentă psiho-socială menite să îmbunătătească...

citeste mai mult

Carrefour Market Pipera - Grupul Carrefour deschide cel de-al 38-lea supermarket din tara, al 7-lea din Bucuresti

Carrefour Market Pipera - Grupul Carrefour deschide cel de-al 38-lea supermarket din tara, al 7-lea din Bucuresti

Carrefour doreste sa fie mai aproape de clientii sai in cat mai multe puncte de prezenta, astfel incat continua expansiunea deschizand supermarketul Carrefour Market Pipera, in Bd. Pipera, nr. 17, Voluntari, jud. Ilfov, pe data de 21 septembrie 2011. Supermarketul Carrefour Market Pipera isi desfasoara activitatea pe un spatiu de vanzare de aproximativ 460 m.p urmand aceeasi strategie de “preturi mici, zilnic”. Modelul comercial se axeaza pe o gama de aproximativ 5.000 de produse,...

citeste mai mult

Elvila - in noul Mall din ERA Shopping Park Oradea

Elvila - in noul Mall din ERA Shopping Park Oradea

ERA Shopping Park Oradea a anuntat semnarea unui nou contract pentru Mallul ce se va deschide curând. Producătorul si retailerul de mobilier Elvila este cel mai recent nume care completează oferta noului Mall din Vestul tării cu un magazin de 3 000 mp. ERA Shopping Park devine astfel în scurt timp cea mai dorită destinatie de cumpărături pentru casă, cu o suprafată destinată segmentului home design de 11 000 de mp cât însumează noul magazin Elvila...

citeste mai mult

IAB Forum Romania – evenimentul oficial al industriei de publicitate online - 5 octombrie 2011

IAB Forum Romania – evenimentul oficial al industriei de publicitate online - 5 octombrie 2011

IAB Romania organizeaza pe data de 5 octombrie 2011, la Bucuresti, prima editie a conferintei IAB Forum Romania - evenimentul oficial al industriei de publicitate online, cu invitati europeni de marca. Prima editie a IAB Forum Romania va aduce la masa dezbaterilor reprezentati ai unora din cele mai importante companii implicate in plan local si international in piata de publicitate online, precum Yahoo!, Deutsche Post/NuggAd, BBC Worldwide, Google, PricewaterhouseCoopers. De asemenea, la IAB...

citeste mai mult

Ferrari FF cu tractiune integrala, prezentat oficial în România

Ferrari FF cu tractiune integrala, prezentat oficial în România

După Geneva, Paris, Shanghai sau Berlin, Bucurestiul a fost următorul oras în care s-a prezentat oficial ultimul model Ferrari Four (FF), în cadrul unui eveniment ce a avut loc la Showroom-ul oficial din Otopeni, pe 20 Septembrie 2011. La lansare au participat Mario Cospito, Ambasadorul Republicii Italiene la Bucuresti, Ion Bazac, Presedintele Forza Rossa, pilotul oficial Ferrari Giancarlo Fisichella precum si membri din managementul Ferrari în frunte cu Enrico Galliera,...

citeste mai mult

TUI Travel Center prin Eurolines - brandul TUI, implementat in agentiile Eurolines

TUI Travel Center prin Eurolines - brandul TUI, implementat in agentiile Eurolines

TUI Travel PLC., cea mai mare companie de turism din lume, vine mai aproape de clienţii din România. Începând cu data de 20 septembrie 2011, agenţiile Eurolines sunt gata să ofere pachete de vacanţă sub numele TUI Travel Center prin Eurolines. În România, TUI Travel Center prin Eurolines va avea 52 de agenţii de turism la nivel naţional ce vor continua conceptul de Travel Hypermarket. Astfel, pasionaţii de vacanţă vor găsi atât produse TUI,...

citeste mai mult

Pedigree si Whiskas - campania Ajuta animalele din adaposturi

Pedigree si Whiskas - campania Ajuta animalele din adaposturi

Pedigree şi Whiskas, în parteneriat cu Asociaţia GIA - Group Initiative for Animals, vor derula în perioada 20 septembrie - 12 noiembrie 2011, campania “Ajută! Animalele din adăposturi”, venind în sprijinul câinilor şi pisicilor fără stăpân din adăposturile pentru animale din România. În tara noastră există din ce în ce mai multe animale de companie, câini şi pisici, fără stăpân, care ajung să trăiască...

citeste mai mult

KFC a deschis primul restaurant cu spatiu dedicat unei cafenele, in Bucuresti, in zona Dorobanti

KFC a deschis primul restaurant cu spatiu dedicat unei cafenele, in Bucuresti, in zona Dorobanti

Din septembrie, clientii KFC dispun de propria cafenea pentru a savura noile delicii din gama “Coffee&Sweets”, au anuntat reprezentantii companiei. KFC Romania inaugureaza primul restaurant KFC cu spatiul dedicat unei cafenele. Noul restaurant KFC este situat in zona Dorobanti si are o suprafata de 374 mp - dintre care 40 mp pentru zona de cafenea - si concretizeaza o investitie de 600.000 de euro. “KFC Dorobanti este un proiect test pentru noi, avand un spatiu de...

citeste mai mult

Televiziunea si panourile stradale, mediile preferate de consumatorii romani pentru publicitate

Televiziunea si panourile stradale, mediile preferate de consumatorii romani pentru publicitate

GfK România a analizat în raportul de cercetare realizat pentru IQads modul în care consumatorii români interacţionează cu publicitate - care sunt cele mai eficiente medii de comunicare şi ce tip de reclame îşi doresc să vadă mai des. Televiziunea rămâne în continuare suportul media cel mai frecvent utilizat în campaniile publicitare. 73% dintre consumatorii din mediul urban utilizatori de Internet din România sunt de părere că o...

citeste mai mult

Obiective turistice si trasee turistice urbane ce pot fi facute cu bicicleta - initiativa Raiffeisen Bank

Obiective turistice si trasee turistice urbane ce pot fi facute cu bicicleta - initiativa Raiffeisen Bank

Site-ul www.orasulpebicicleta.ro este primul site de turism urban pe bicicleta si cuprinde Bucurestiul, Iasiul, Brasovul, Constanta si Clujul. Intr-o prima etapa, pana pe data de 5 octombrie, locuitorii acestor orase sunt invitati sa propuna cele mai frumoase si inedite obiective turistice. Cele mai bune si mai votate propuneri si descrieri de obiective turistice sunt premiate cu biciclete si accesorii pentru biciclete. In momentul de fata, cele mai multe propuneri sunt pentru Bucuresti (115...

citeste mai mult

Sika România se extinde pe piata din Republica Moldova si vizeaza afaceri de 1 milion de euro in 2012

Sika România se extinde pe piata din Republica Moldova si vizeaza afaceri de 1 milion de euro in 2012

Sika, liderul pieţei locale de materiale chimice pentru construcţii, anunţă extinderea operaţiunilor şi în Republica Moldova, mizând pentru această piaţă pe o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2012. Intrarea în această regiune s-a realizat  prin intermediul distribuitorului Eneia Group. „Cu toate că Sika intră pe noi pieţe doar prin inaugurarea de subsidiare proprii, afinităţile culturale şi lingvistice dintre ţara noastră şi...

citeste mai mult

KRUK International a ales Brand Connection pentru gestionarea contului de media

KRUK International a ales Brand Connection pentru gestionarea contului de media

KRUK International, companie de top pe piaţa colectării de creanţe din România şi lider pe piaţa de profil din Polonia a iniţiat o campanie educaţională „Datoria Mea” care va începe în luna Septembrie a.c. şi a ales să lucreze pentru serviciile media cu echipa Brand Connection România. Decizia a fost luată în urma licitaţiei de media organizate în perioada iulie – august 2011, la care au mai participat patru agenţii...

citeste mai mult

Credit Europe Bank - comisioane mici pentru operatiunile prin Internet Banking

Credit Europe Bank - comisioane mici pentru operatiunile prin Internet Banking

Începând din această săptămână, operaţiunile bancare efectuate prin aplicaţia Credit Europe Net vor beneficia de comisioane reduse cu până la 100% faţă de cele practicate în sucursalele băncii. Comisioanele sunt cele mai mici de pe piaţa bancară din România, în acest moment, pentru acest tip de serviciu, spun oficialii bancii. Totodată, şi utilizatorii serviciului de Phone Banking - derulat prin CEBLine - vor beneficia de comisioane mai...

citeste mai mult

BenQ P1410 - Zoom optic 7x, senzor de 14 mexapixeli, HDR II si filmare 720 p

BenQ P1410 - Zoom optic 7x, senzor de 14 mexapixeli, HDR II si filmare 720 p

BenQ, lider mondial pe segmentul echipamentelor din domeniul imaginii digitale, lansează pe piaţa din România noul model BenQ P1410, cel mai performant model de cameră foto compactă din oferta sa actuală. Noul P1410, cu un design elegant Golden Ring Corona, vine echipat cu un senzor de 14 megapixeli şi o serie de funcţii avansate, printre care un zoom optic de 7x, un sistem dublu anti tremur şi un display LED back light de 3,0” (7,62cm) cu o rezoluţie de 460.000 pixeli...

citeste mai mult

DOMO isi consolideaza echipa de IT&C - un nou IT Business Development Manager

DOMO isi consolideaza echipa de IT&C - un nou IT Business Development Manager

Incepand din 19 septembrie 2011, Domo are un nou IT Business Development Manager in persoana lui Cristian Radu. Cristian va coordona divizia de IT&C a retelei Domo, responsabilitatile lui principale vizand activitatile de achizitii, vanzare, sortiment, prezenta la raft, cu focus special pe promovarea online a tuturor produselor din portofoliu.                        Consolidarea...

citeste mai mult

Oferta promotionala Cosmote dedicata studentilor

Oferta promotionala Cosmote dedicata studentilor

Cosmote România lansează o combinaţie speciala alcătuită din renumitul joc Angry Birds şi trei telefoane inteligente capabile să răspundă cu succes pasiunii pe care utilizatorii o demonstrează încercând să dărâme haioasele animăluţe, spun oficialii companiei. Noua combinaţie dintre Angry Birds şi cele trei telefoane inteligente Samsung îi vizează în principal pe studenţi şi este menită să le ofere "cea mai tare distracţie". COSMOTE va...

citeste mai mult

Google Romania - membru cu drepturi depline al asociatiei IAB Romania

Google Romania - membru cu drepturi depline al asociatiei IAB Romania

Google Romania a devenit membru cu drepturi depline al asociatiei IAB Romania, prin semnarea oficiala a acordului de aderare. In calitate de membru, Google Romania se va putea implica in activitatile asociatiei, care includ cercetare, educatie, standardizare, sustinerea de  evenimente pentru industrie, public affairs, operatiuni si social media, atat cu initiative proprii sau in cadrul grupurilor de lucru ale IAB Romania, va putea candida la pozitii de conducere in cadrul Asociatiei din...

citeste mai mult

Baumax, Noriel si Kika - in programul Multishop – rate fara dobanda

Baumax, Noriel si Kika - in programul Multishop – rate fara dobanda

Raiffeisen Bank extinde permanent reteaua partenerilor „Multishop - rate fara dobanda”. Printre cei mai noi parteneri Multishop se numara reteaua Baumax, magazinele Noriel (jucarii) si Kika (mobilier si decoratiuni). Programul Multishop permite plata de bunuri in rate in magazinele partenere, direct la casa sau pe Internet si functioneaza deja in locatiile celor mai mari retele de magazine: Altex, Domo, Media Galaxy, B&B Collection, Leonardo, magazinele eMAG, Cellini, Musette,...

citeste mai mult

Eficienta Indoor Advertising-ului, dezbatuta la Print&Sign

Eficienta Indoor Advertising-ului, dezbatuta la Print&Sign

Print&Sign, targul de tipar si productie publicitara, organizat la Romaero Baneasa in perioada 21-24 septembrie, isi asteapta vizitatorii nu doar cu cea mai noua generatie de echipamente, accesorii si  consumabile din sfera tiparului digital, offset si flexo, ci si cu un amplu program de evenimente conexe. Timp de patru zile, la Conference Area, vor avea loc conferinte, seminarii si mese rotunde la care publicul specializat va putea participa gratuit. Programul evenimentelor conexe...

citeste mai mult

Japonezii nu asteapta crestere economica - studiu Associated Press - GfK

Japonezii nu asteapta crestere economica - studiu Associated Press - GfK

Conform ultimului sondaj AP-GfK, cea mai mare parte a populaţiei japoneze are o viziune extrem de negativă legată de starea economică a ţării lor. Patru din cinci japonezi evaluează situaţia actuală ca fiind rea sau foarte rea. Doar o cincime se aşteaptă să existe o uşoară îmbunătăţire în următorii ani, în timp ce aproape niciun respondent nu anticipează o creştere notabilă. Un sondaj reprezentativ realizat de Associated Press şi de GfK în Japonia...

citeste mai mult