• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Hoverboard - distractia urbana disponibila si in Romania

Daca despre popularitatea gadgeturilor IT&C s-a discutat foarte mult, iata un subiect relativ nou: niste gadgeturi revolutionare, care vizeaza mobilitatea urbana. Dispozitivul care atrage cel mai mult atentia este hoverboard-ul, disponibil in prezent si in Romania. In Bucuresti si in marile... citeste mai mult

Mobil 1 - de luat in calcul la o viitoare achizitie de ulei de motor

Mobil 1 - de luat in calcul la o viitoare achizitie de ulei de motor

Atunci cand vei avea nevoie sa cumperi ulei de motor, ai putea lua in considerare oferta Mobil 1. De ce acest brand? In primul rand, trebuie spus ca Mobil 1 este ales de catre cei mai multi producatori de motoare la nivel mondial, recomandat mai mult decat orice alta marca de ulei de motor. Mobil 1 ofera protectie maxima motorului si il mentine curat, gata mereu pentru performanta.    In plus, rezista foarte bine la temperaturi scazute: \"Atunci cand motorul este pornit, uleiurile...

citeste mai mult

Trei recomandari de imprimante desktop de etichete

Trei recomandari de imprimante desktop de etichete

In tot mai multe domenii apare nevoia de utilizare a unei imprimante de etichete. Acestea pot fi utilizate intr-o paleta foarte larga de aplicatii, iar imprimantele de etichete pot printa cu usurinta atat imagini cat si texte, preturi, bilete de acces sau etichete RFID. Cel mai des, aceste produse sunt folosite in retail, acolo unde este necesara imprimarea codurilor de bare si a diverselor informatii legate de produsele vandute - etichete de produs, etichete de inventar, etichete de...

citeste mai mult

Egeneratoare.ro - brand specializat in vanzarea de generatoare de curent electric

Egeneratoare.ro - brand specializat in vanzarea de generatoare de curent electric

In ultimii ani, spatiile de retail modern au devenit tot mai mari in mediul offline, din dorinta consumatorului de a gasi totul in acelasi loc. Tendinta s-a preluat si pe internet, unde exista adevarate hipermarketuri si mall-uri online, chiar daca acolo specificul alimentar nu este unul predominant. In acelasi timp insa, atat online, cat si offline, consumatorii au devenit foarte interesati de magazinele de nisa, in special in domenii tehnice sau legate de hobby-uri, acolo unde se doreste gama...

citeste mai mult

ABD - sursa online de incredere pentru laptopuri si alte produse IT second-hand

ABD - sursa online de incredere pentru laptopuri si alte produse IT second-hand

Daca esti in cautare de laptop-uri, calculatoare, monitoare, imprimante si servere second hand, in mediul online gasesti cea mai mare varietate de produse. Spre deosebire de website-urile de anunturi gratuite si de alte platforme in care oricine poate avea calitatea de vanzator, alegerea unui magazin online specializat iti ofera incredere si garantie legala.    Magazinul online ABD Computer este cunoscut pe internet pentru gama variata de produse second-hand, de la laptop-uri si...

citeste mai mult

Bicicletele Pegas - pentru nostalgici, dar mai ales pentru noua generatie

Bicicletele Pegas - pentru nostalgici, dar mai ales pentru noua generatie

Brandul de biciclete Pegas s-a reinventat in ultimii ani, lansand pe piata noi colectii de biciclete care au castigat din start increderea romanilor. Unii dintre cei care aleg sa cumpere astfel de biciclete sunt \"nostalgicii\", cei care isi amintesc de vechile lor biciclete Pegas din copilarie sau din tinerete. Lor li se adauga insa noua generatie, tinerii de astazi care considera Pegas un brand cool, alaturi de care isi pot \"asorta\" personalitatea. Pegas este astazi o marca moderna, care...

citeste mai mult

Oferte promotionale variate, mereu pe Covera.ro

Oferte promotionale variate, mereu pe Covera.ro

Magazinul online Covera.ro, dedicat celor care au o gradina sau o ferma, este mereu bogat nu doar in ceea ce priveste gamele de produse, ci si numarul de campanii promotionale. Reducerile de preturi pot fi usor gasite pe website, caci unele sunt promovate chiar in homepage. Spre exemplu, in prezent se poate comanda pe covera.ro un atomizor Ruris A 103S, motor TEZ, 3 CP, la \"cel mai bun pret din piata\" - 555 lei, in loc de 649,98 lei.   Pentru gradina, exista pachete speciale: cumperi 5...

citeste mai mult

liloo - brand prietenos, accesibil online

liloo - brand prietenos, accesibil online

Fiind adulti, se intampla sa mai facem unele compromisuri in ceea ce priveste propriile noastre persoane. Atunci cand vine insa vorba de copii, incercam sa oferim tot ceea ce este mai bun, pentru ca ingrijirea celor mici necesita mai multa atentie. Copiii sunt mai sensibili si totul trebuie sa tina cont de acest aspect, inclusiv alegerea articolelor de imbracaminte. Hainele intra direct in contact cu pielea copiilor, asadar este bine sa fie alese cele din bumbac de cea mai buna calitate, acolo...

citeste mai mult

Bayo.ro - magazin online de imbracaminte si accesorii pentru fetite

Bayo.ro - magazin online de imbracaminte si accesorii pentru fetite

In orice magazin de imbracaminte si incaltaminte, se poate vedea foarte clar diferenta dintre raioanele pentru fete si pentru baieti, din categoria \"copii\": in cazul produselor pentru fetite, exista o varietate mult mai larga, foarte multa culoare, hainute de-a dreptul adorabile. Aceasta este realitatea, iar totul se pastreaza si la raioanele pentru adulti: femeile sunt privilegiate, caci pot alege fel de fel de haine si pantofi, iar culorile sunt variate; practic, nu exista nicio limita....

citeste mai mult

Floria.ro - exemplu de branding in e-commerce

Floria.ro - exemplu de branding in e-commerce

Desi exista o multime de magazine online in Romania, doar o parte dintre ele reprezinta exemple de succes in vanzari. Dintre acestea, si mai putine sunt cele care sunt si exemple de branding bine realizat in e-commerce. Nu este usor sa dezvolti la potentialul maxim o marca online, insa a face acest lucru aduce cu sine avantaje certe care se reflecta tot in vanzari, pe termen scurt, mediu si lung.    Daca ai un magazin online, evident ca trebuie sa te asiguri ca ai o politica SEO...

citeste mai mult

Cosurile cadou: bucurie pentru cei dragi

Cosurile cadou: bucurie pentru cei dragi

Fie ca este vorba despre o sarbatoare religioasa, o traditie, o zi onomastica sau chiar una de nastere, astfel de evenimente trebuie sarbatorite alaturi de cei dragi asa cum se cuvine. Totusi, oricat de apropiate pot fi persoanele respective, exista momente in care este probabil sa nu fii suficient de inspirat in alegerea unui cadou unic cu o semnificatie deosebita. Intrucat exista posibilitatea sa nu ai timpul necesar pentru a umbla dintr-un magazine in altul in cautarea unor produse speciale,...

citeste mai mult

Cand construiesc - motto-ul Arabesque pentru magazinele relansate

Cand construiesc - motto-ul Arabesque pentru magazinele relansate

Pe o piata do-it-yourself extrem de dinamica in Romania, Arabesque este cel mai nou brand care \"ataca\" puternic segmentul de persoane fizice, dupa ce s-a consacrat de-a lungul timpului pe segmentul B2B. Cu multi ani de experienta la nivel national si chiar international, prin reteaua sa regionala, Arabesque si-a relansat in ultima perioada unele magazine din tara, mizand pe o promovare mai puternica in randul clientilor de retail.    Astfel, cu magazine mai mari, cu o oferta mai...

citeste mai mult

Aragazul traditional vs. plita si cuptor incorporabile

Aragazul traditional vs. plita si cuptor incorporabile

Atunci cand trebuie cumparat un aparat de gatit pentru acasa, exista doua variante principale: achizitionarea unui aragaz sau a unor produse incorporabile - plita si cuptor. A doua varianta prinde tot mai mult contur si pe piata romaneasca, desi cele mai multe gospodarii din Romania detin un aragaz clasic.   Care varianta este mai buna? Comparatia este subiectiva, pentru ca argumentele pro si contra tin de preferintele fiecarei persoane. In principiu, este clar ca un aragaz este mai...

citeste mai mult

Konica Minolta deschide primul centru de cercetare si dezvoltare al companiei in Europa

Konica Minolta deschide primul centru de cercetare si dezvoltare al companiei in Europa

Konica Minolta a deschis în Brno, Cehia, primul centru european de cercetare si dezvoltare al companiei. Centrul este a doua investitie în centre specializate în Europa, după ce Konica Minolta a lansat în luna martie a acestui an, tot la Brno, Cehia, primul centru de Client Briefing ca parte a centrului de inovatie în afaceri. În următorii ani, cele două centre vor angaja peste 100 de specialisti IT.   Centrul de inovatie în afaceri are drept...

citeste mai mult

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului Vreau in clasa a noua, in parteneriat cu World Vision

KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery lanseaza cea de-a opta editie a programului Vreau in clasa a noua, in parteneriat cu World Vision

In luna octombrie 2015, pentru al optulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut sprijină programul World Vision - „Vreau în clasa a noua” printr-o campanie de strângere de fonduri desfăsurată în toate restaurantele din tară. Campania are ca scop sustinerea a cel putin 75 de copii cu posibilităti financiare limitate, din zonele rurale ale României, pentru a-si continua studiile la liceu. După succesul editiei din 2014, când a fost strânsă o...

citeste mai mult

Visa Europe si eMAG - parteneriat strategic pentru a incuraja platile online in Romania

Visa Europe si eMAG - parteneriat strategic pentru a incuraja platile online in Romania

Visa Europe, cel mai mare procesator de plăti din Europa, si eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, lansează un parteneriat strategic prin care vor dezvolta o serie de initiative menite să încurajeze clientii din România să plătească produsele achizitionate direct cu cardul pe internet, pentru o experientă completă de cumpărături online.   Acest parteneriat strategic va include o serie de campanii de informare cu privire la cumpărăturile online, precum si...

citeste mai mult

Ziua Publicitatii, editia a II-a si Premiile de Excelenta IAA - 16 noiembrie 2015

Ziua Publicitatii, editia a II-a si Premiile de Excelenta IAA - 16 noiembrie 2015

IAA România anunta cea de a II-a editie a Zilei Publicitătii, eveniment realizat cu sprijinul PRO TV. Aceasta manifestare îsi propune să aducă în atentia tuturor actorilor din piată, de la profesionistii din industria de marketing si comunicare până la autoritătile din institutiile publice, teme de actualitate care vorbesc despre importanta publicitatii in societate.   In prima parte a evenimentului, care se va desfasura la Hilton incepand cu ora 13:30, vor...

citeste mai mult

Bergerat Monnoyeur anunta aniversarea a 30 de ani de productie a buldoexcavatoarelor Cat

Bergerat Monnoyeur anunta aniversarea a 30 de ani de productie a buldoexcavatoarelor Cat

Bergerat Monnoyeur Romania, dealer Cat de peste 80 de ani si reprezentant exclusiv al producatorului american Caterpillar in Romania, anunta aniversarea a 30 de ani de productie de buldoexcavatoare Cat. Evenimentul a fost sarbatorit de catre clienti, dealeri si angajati din toata lumea, Caterpillar organizand o ceremonie si o lansare speciala in fabrica din Leicester, Marea Britanie.    “Este un moment de mare bucurie atat pentru noi si Caterpillar, cat si pentru clientii...

citeste mai mult

Salariile din sectorul privat au crescut cu 4,1% in 2015, potrivit studiului salarial si de beneficii PayWell Romania 2015, realizat de PwC

Salariile din sectorul privat au crescut cu 4,1% in 2015, potrivit studiului salarial si de beneficii PayWell Romania 2015, realizat de PwC

Cresterea medie a salariilor din sectorul privat a fost de 4,1% în 2015, potrivit editiei din acest an a studiului salarial si de beneficii PayWell Romania, nivel similar celui de anul trecut.   „Desi diferenta nu este majoră, este primul an după multă vreme în care cresterea medie salarială din România a fost mai mare decât cea planificată initial de companii (3,9%). Acesta este un semn că economia este pe o traiectorie de crestere. În plus, ca...

citeste mai mult

MasterCard, alaturi cu Vending Zone si Orange Fresh, introduce platile contactless la vendomatele celor doi operatori

MasterCard, alaturi cu Vending Zone si Orange Fresh, introduce platile contactless la vendomatele celor doi operatori

MasterCard a încheiat parteneriate cu Vending Zone, care operează vendomatele sub marca O’Fresh în România si Orange Fresh, pentru introducerea plătii cu carduri contactless MasterCard si Maestro la vendomatele celor doi operatori, realizând una dintre primele implementări de acest tip din regiunea Europei Centrale si de Est. În acest fel, clientii celor doi operatori vor putea beneficia de o experientă la plată simplă si rapidă, prin intermediul...

citeste mai mult

Vanzarile Mazda au crescut cu 36% in primele 9 luni din 2015

Vanzarile Mazda au crescut cu 36% in primele 9 luni din 2015

Mazda anuntă o crestere cu 36% a vânzărilor după nouă luni,  volumul total ajungând la 795 de autoturisme. Doar în septembrie, compania a comercializat 127 de unităti, ceea ce reprezintă o crestere de 79% comparativ cu aceeasi lună a anului trecut.   Mazda3 a fost cel mai bine vândut model între ianuarie si septembrie, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV...

citeste mai mult