• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Black Friday 2017 la PretzMic.ro - reduceri de până la 95%, stocuri pentru livrare imediată

Magazinul online de ceasuri și accesorii PretzMic.ro, una dintre cele mai populare alegeri a clienților pe acest segment din e-commerce, a anunțat lansarea ofertelor de Black Friday 2017 pe data de 17 noiembrie. Campania va dura două săptămâni (până pe data de 30 noiembrie) și... citeste mai mult

Transart - 10,5% crestere a cifrei de afaceri in anul 2011

Transart - 10,5% crestere a cifrei de afaceri in anul 2011

Transart a aniversat, la începutul lunii februarie 2012, 15 ani de evoluţie şi realizări pe piaţa de business software din Romania. Transart anunţă o creştere de 10,5% a cifrei de afaceri în 2011, comparativ cu anul anterior. Transart este lider de piaţă pe segmentul soluţiilor mobile din gama SFA (Sales Force Automation), soluţii cu care ne adresăm atât producătorilor cât şi distribuitorilor din FMCG (bere, băuturi, cafea, alimente, cosmetice etc),...

citeste mai mult

Blue Air - zboruri de pe Aeroportul International Henri Coanda, din 25 martie 2012

Blue Air - zboruri de pe Aeroportul International Henri Coanda, din 25 martie 2012

Blue Air a anuntat mutarea operatiunilor pe Aeroportul International Henri Coanda incepand cu data de 25 martie 2012, odata cu lansarea orarului de vara. “Dorim imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite pasagerilor nostrii, astfel ca pentru un confort sporit am decis mutarea operatiunilor pe Aeroportul Henri Coanda incepand cu data de 25 martie 2012, si marim capacitatea flotei existente cu inca o aeronava, special destinata pentru operarea noilor destinatii si frecvente. ...

citeste mai mult

Vodafone - scadere a numarului de clienti, dar crestere in zona de internet

Vodafone - scadere a numarului de clienti, dar crestere in zona de internet

Vodafone Romania a inregistrat 8,327,280 de clienti, la data de 31 decembrie 2011. In ultimul trimestru din 2011, Vodafone a subliniat o crestere semnificativa la numarul de clienti de Internet pe mobil: 77% mai mult clienti fata de trimestrul anterior si 75% mai multi fata de aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile de Internet mobil au crescut cu 33% fata de trimestrul anterior si cu 58% fata de aceeasi perioada a anului trecut. ARPU mobil a fost de 7,3 Euro, in crestere cu 1,4% fata de...

citeste mai mult

Oferta speciala Orange pentru studentii de la ASE

Oferta speciala Orange pentru studentii de la ASE

Orange România, în parteneriat cu Academia de Studii Economice din Bucureşti, lansează o ofertă dedicată studenţilor de la ASE prin care pot afla notele de la examene prin SMS, imediat ce au fost afişate pe pagina personală. În plus, ei pot primi gratuit informaţii despre modificările de orar, precum şi despre noutăţile din facultatea lor. Pentru a afla aceste informaţii, ei trebuie să se înscrie în comunitatea ASE prin trimiterea numărului matricol...

citeste mai mult

Principiul 80 - 20 - Cum sa obtii mai mult cu mai putin - Richard Koch - aparitie la editura Meteor Press

Principiul 80 - 20 - Cum sa obtii mai mult cu mai putin - Richard Koch - aparitie la editura Meteor Press

La începutul secolului XX, un economist şi sociolog italian, Vilfredo Pareto, a făcut o observaţie justă: 80% din proprietăţile Italiei aparţin unui procent de 20% din populaţie. Această afirmaţie a fost generalizată câţiva ani mai târziu de Joseph M. Juran sub numele de Principiul Pareto făcând referire la modul în care este distribuită avuţia în lume. De-a lungul timpului, economiştii au încercat să aplice Principiul 80/20...

citeste mai mult

Banca Italo Romena - o noua versiune a serviciului Internet Banking – BIR WEB

Banca Italo Romena - o noua versiune a serviciului Internet Banking – BIR WEB

Banca Italo Romena lansează o noua versiune pentru serviciul Internet Banking – BIR WEB, ce oferă utilizatorilor, persoane fizice şi juridice, o platformă integrată, cu un ridicat standard tehnologic, care permite efectuarea de la distanţă a operaţiunilor bancare. Printre cele mai importante avantaje ale noii versiuni a serviciului Internet Banking – BIR WEB se regăsesc: interfaţa prietenoasă pentru accesarea conturilor curente 24 de ore din 24, de pe orice computer...

citeste mai mult

CBRE - Raportul despre piata terenurilor din Bucuresti in 2011

CBRE - Raportul despre piata terenurilor din Bucuresti in 2011

Cele mai importante tendinţe înregistrate în Raportul CBRE pe piaţa terenurilor din Bucureşti în 2011 sunt că majoritatea contractelor s-au încheiat pe piaţa de centre comerciale şi birouri precum şi că cererea în Bucureşti continuă să se manifeste pentru terenurile amenajate ce deţin toate aprobările necesare. Totodată, percepţia potrivit căreia preţurile au atins pragul de jos a determinat ca prima jumătate a anului 2011 să fie cea mai activă...

citeste mai mult

Cosmote Romania si Romtelecom sprijina victimele zapezii din Vrancea si Buzau

Cosmote Romania si Romtelecom sprijina victimele zapezii din Vrancea si Buzau

COSMOTE România şi Romtelecom vin în ajutorul comunităţilor din zonele afectate de căderile abundente de zăpadă şi de condiţiile meteorologice severe, oferind suport material campaniei „România are nevoie de tine”. Mii de persoane din judeţele Buzău şi Vrancea beneficiază de ajutoare oferite de cele două companii, care constau în alimente şi alte bunuri care vor fi livrate chiar şi cu elicoptere în zonele cele mai izolate, toate acestea...

citeste mai mult

LEADERS School 9 - traditia celei mai apreciate scoli de leadership din Romania continua in 2012

LEADERS School 9 - traditia celei mai apreciate scoli de leadership din Romania continua in 2012

Dupa ce a ajutat la formarea a peste 250 de tineri de elita din Romania, LEADERS School revine si anul acesta, ducand traditia mai departe si reconfirmand succesul editiilor precedente. Programul continua sa identifice tineri cu potential de leadership care pot aduce schimbarea in Romania, oferindu-le cadrul ideal de formare printr-un mix inedit de activitati practice si intalniri cu lideri romani inspirationali. In perioada 1-7 aprilie 2012, la Hotel Orizont din Predeal, Fundatia LEADERS...

citeste mai mult

Randamente potentiale mai mari pentru investitori cu notele structurate de la Citibank

Randamente potentiale mai mari pentru investitori cu notele structurate de la Citibank

Citibank lansează în România notele structurate, produse prin care continuă să faciliteze accesul investitorilor români la instrumente de investiţii cu expunere globală. Aceste produse oferă clienţilor oportunitatea de diversificare a portofoliului printr-un mix personalizat de clase de active, sectoare şi zone geografice, pe care nu doresc neapărat o expunere directă. Notele structurate vin în întâmpinarea cerinţelor financiare ale clienţilor...

citeste mai mult

Mega Image deschide al 9-lea magazin din 2012 - Shop&Go Ion Mihalache

Mega Image deschide al 9-lea magazin din 2012 - Shop&Go Ion Mihalache

Mega Image va inaugura pe 17 Februarie 2012 un nou magazin Shop&Go in Bucuresti. Shop&Go Ion Mihalache este situat pe Bd. Ion Mihalache nr 121, sectorul 1, aproape de intersectie Ion Mihalache cu strada Turda. Magazinul  va avea o suprafata de vanzare de aprox. 120mp. si o sortimentatie de peste 1500 de produse. Mega Image isi extinde in mod constant reteaua de magazine, iar noul concept Shop&Go vine in intampinarea clientilor care doresc sa-si faca cumparaturile rapid, din...

citeste mai mult

ABN Systems va comunica prin V+O Communication portofoliul de produse telecom

ABN Systems va comunica prin V+O Communication portofoliul de produse telecom

ABN Systems, unul dintre principalii furnizori de echipamente telecom si solutii de comunicare mobilă, a ales agentia V+O Comunication  pentru comunicare integrată pentru toate produsele din portofoliul companiei, respectiv comunicarea corporate. ABN systems este principalul importator si distribuitor în România de echipamente si solutii de comunicatii de la Plantronics, Polycom, Samsung, Gigabyte, Jabra si multe altele, cu un portofoliu de produse ce cuprinde: căsti...

citeste mai mult

Programul MBA Romano-Canadian - campania de locuri fara taxe pentru seria de studenti 2012 – 2014

Programul MBA Romano-Canadian - campania de locuri fara taxe pentru seria de studenti 2012 – 2014

Programul MBA Romano-Canadian lanseaza campania de acordare de 4 locuri fara taxa sau cu reduceri de taxa, dedicata managerilor de nivel de mijloc si top, antreprenorilor si celor care activeaza in domeniul consultantei. Acest demers face parte din strategia de dezvoltare a Programului MBA Romano-Canadian, de sustinere activa a profesionistilor pentru care performanta in afaceri este o prioritate. “Am cautat solutii care sa vina in intampinarea nevoilor de dezvoltare profesionala a...

citeste mai mult

Rio Bucovina - despre diferentele dintre apa minerala naturala, apa de izvor si apa de masa

Rio Bucovina - despre diferentele dintre apa minerala naturala, apa de izvor si apa de masa

Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, pozitionata pe locul 3 ca si cota de piata, activa atat in zona imbutelierii/productiei de apa minerala naturala si bauturi racoritoare, dar si in domeniul distributiei de produse alimentare si nonalimentare din Romania, a oferit publicitatii date si cifre de consum cu privire la consumul si necesarul de apa pentru organism, precum si actiunea benefica a acesteia asupra organismului. Rio Bucovina explica diferentele dintre categoriile de apa...

citeste mai mult

Vodafone Romania - 13 stagii de practica platite pentru studenti, in 5 departamente

Vodafone Romania - 13 stagii de practica platite pentru studenti, in 5 departamente

Vodafone lanseaza a doua editie a programului „Vodafone Internship”, un program ce se adreseaza absolventilor si studentilor in ultimul an de facultate sau la master. La sfarsitul procesului de selectie, in mai 2012, 13 tineri vor incepe un stagiu platit, de un an de zile, in unul din cele 5 departamente ale Vodafone Romania: Consumer Business Unit, Customer Operations, Enterprise Business Unit, Finance si Retail.  „Prima editie a programului de Internship initiat de...

citeste mai mult

Saxo Bank lanseaza contractele cu Optiuni

Saxo Bank lanseaza contractele cu Optiuni

Saxo Bank, banca daneză specializată în investitii si tranzactionare online, îsi extinde oferta de produse derivate prin introducerea contractelor cu Optiuni. Optiunile sunt instrumente de tranzactionare cu activ suport actiuni, indecsi de actiuni, mărfuri, rate de dobândă, curs de schimb si obligatiuni. Produsele sunt disponibile pe platformele de tranzactionare ale Saxo Bank: SaxoTrader, SaxoWebTrader si MobileTrader. Noi caracteristici ale tranzactionării...

citeste mai mult

Garanti Romania - 8,3 milioane de euro profit net in 2011 si obiectiv cresterea acestuia cu 50% in 2012

Garanti Romania - 8,3 milioane de euro profit net in 2011 si obiectiv cresterea acestuia cu 50% in 2012

Garanti România, unul dintre cele mai dinamice si inovatoare grupuri financiare pe piata locală, a înregistrat un profit net consolidat de 8,3 milioane de euro în 2011. Rezultatul financiar este în conformitate cu obiectivele propuse, ca urmare a aplicării unei strategii de optimizare a portofoliului si de dezvoltare continuă a produselor si serviciilor adresate segmentelor retail si comercial, astfel încât să răspundă nevoilor specifice ale...

citeste mai mult

Goldbach Audience Romania, noul nume al ARBOinteractive

Goldbach Audience Romania, noul nume al ARBOinteractive

Din 13 februarie 2012, ARBOinteractive SRL devine Goldbach Audience Romania SRL. Noua denumire este data de Goldbach Group, compania elvetiana care a achizitionat ARBOmedia in urma cu aproximativ trei ani de zile. La jumatatea lunii septembrie 2008, compania elvetiana specializata in domeniul publicitatii in mediile electronice a preluat pachetul majoritar pentru grupului german ARBOmedia. Procesul de rebranding reprezinta integrarea companiei ARBOinteractive in cadrul Goldbach...

citeste mai mult

Meteor Press si Michelin - primul Ghid Verde Michelin pentru Austria in limba romana

Meteor Press si Michelin - primul Ghid Verde Michelin pentru Austria in limba romana

Meteor Press şi Michelin România publică primul Ghid Verde Michelin pentru Austria în limba română. Acest ghid turistic vine în sprijinul românilor pasionaţi de vacanţele în Austria dar şi a celor dornici să o descopere ajutându-i să-şi pregătească mai bine călătoria. În luna mai 2011, editura Meteor Press şi Michelin România au lansat primul ghid Michelin în limba română. Era vorba despre Ghidul Verde Michelin...

citeste mai mult

Orange - 10.262.065 clienti in Romania, la finalul anului 2011

Orange - 10.262.065 clienti in Romania, la finalul anului 2011

Grupul France Telecom-Orange a anuntat rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru al anului 2011, valabile la 31 decembrie 2011. În 2011, Orange România a obţinut venituri de 937 milioane de euro, din care 239 milioane de euro în ultimul trimestru, iar acestea corespund în totalitate aşteptărilor companiei. Deşi veniturile au scăzut cu 3,6% comparativ cu anul precedent, ultimul trimestru evidenţiază o tendinţă de revenire a veniturilor totale, cu o...

citeste mai mult