• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Cum sa incepi o afacere cu mai putini bani

Ești nerăbdător să începi o afacere? Poate ai o idee bună și nu ai banii necesari să pui bazele unei afaceri. Chiar dacă ești pregătit să îți asumi riscuri, să pleci de la jobul actual sau să îți dedici timpul unui nou proiect, banii devin mereu o problemă.... citeste mai mult

UEFA EURO 2012 - Orange lanseaza un concurs prin care suporterii pot castiga bilete la campionat

UEFA EURO 2012 - Orange lanseaza un concurs prin care suporterii pot castiga bilete la campionat

Cu mai puţin de 100 de zile până la deschiderea campionatului UEFA EURO 2012, Orange lansează prima competiţie pan-europeană prin care dă suporterilor şansa să îşi arate susţinerea echipei preferate şi să se pregătească mai bine ca niciodată pentru cel mai important campionat european de fotbal. Concursul Orange Supporters’ Cup, lansat pe www.supporterscup.orange.com, va prezenta suporteri din toată Europa, de la cei ocazionali până la cei mai...

citeste mai mult

PHD a lansat Mini P`Zone - pizza in forma de sandwich

PHD a lansat Mini P`Zone - pizza in forma de sandwich

Incepand cu 29 februarie 2012, s-a lansat si in Romania produsul Mini P`Zone, un produs international de succes. Mini P’Zone este mini-varianta produsului de success P’Zone, prima pizza in forma de sandwich lansata de PHD in august 2011. Produsul este disponibil in toate locatiile PHD din Bucuresti, cu un pret de doar 6,9 lei. "Gustoasa, pufoasa, aromata si consistenta, Mini P’Zone este cea mai la indemana alegere pentru iubitorii de pizza, fie ca vor sa savureze ceva...

citeste mai mult

Wizz Air extinde reteaua de la Bucuresti cu noua destinatie Milano – Malpensa

Wizz Air extinde reteaua de la Bucuresti cu noua destinatie Milano – Malpensa

Wizz Air, cea mai mare linie aeriană low-fare, low-cost din România şi din Europa Centrală şi de Est a anunţat astăzi că începând cu 1 iulie 2012 va opera zboruri spre aeroportul Milano Malpensa de la Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni). Wizz Air va adăuga Milano-Malpensa reţelei actuale de 11 aeroporturi italiene,  prin urmare acoperirea Wizz Air asupra regiunii de nord fiind extinsă. Această mutare reafirmă poziţia Wizz Air ca lider al...

citeste mai mult

Weekend Seminar de la Akcees - cum sa devii manager de proiect

Weekend Seminar de la Akcees - cum sa devii manager de proiect

În luna martie 2012, Akcees lansează Weekend Seminar – proiect destinat dezvoltării de competenţe şi abilităţi care nu se formează pe băncile şcolii. Tinerii interesaţi să înveţe cum pot să îşi conducă proiectele pentru a atinge obiectivele asumate sunt aşteptaţi la Bucharest Hubb pentru a participa la prima sesiune de training. Weekend Seminar este proiectul Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi importante pentru...

citeste mai mult

Prima filiala din Romania a Lavazza Training Center

Prima filiala din Romania a Lavazza Training Center

Blue Coffee Service a lansat in Romania primul Lavazza Training Center, scoala espresso-ului italian autentic. Evenimentul de inaugurare, o intalnire destinata exclusiv jurnalistilor, a fost sarbatorit cu participarea lui Alessandro Sforza (Regional Business Development Manager Romania), Marcello Arcangeli (Head of Espresso Based Beverages & Know How Organization, Lavazza) si Daniele Moddafari (Distributor & Export Trening Manager). Lavazza Training Center Bucuresti, deschis...

citeste mai mult

Targul de Primavara Raw Generation - editia a IV-a, 25 martie 2012, la Rin Grand Hotel Bucuresti

Targul de Primavara Raw Generation - editia a IV-a, 25 martie 2012, la Rin Grand Hotel Bucuresti

Pe 25 martie 2012, în Sala Expo de la Rin Grand Hotel în Bucuresti, se va desfăsura a patra editie natională a Târgului Raw Generation. Târgul este organizat de Ligia Pop (ligiapop.com), Raw Chef, YouTube Next Chef, autoarea a trei cărti despre raw food, “Retete Vegane Fără Foc”, “Deserturi Pentru Părinti si Copii Sănătosi” si “Germeni si Vlăstari: Surse de Sănătate si Energie” si gazda show-ului “Ligia’s...

citeste mai mult

100 de ambulante SMURD - echipate cu o solutie video conectata la reteaua broadband Vodafone

100 de ambulante SMURD - echipate cu o solutie video conectata la reteaua broadband Vodafone

Parteneriatul dintre Vodafone Romania si SMURD continua cu extinderea Solutiei de Telemedicina lansate in urma cu 7 ani, printr-o noua investitie de peste 260.000 de Euro. O suta de ambulante SMURD din Bucuresti si 26 de judete sunt acum dotate cu echipamente video ce permit paramedicilor sa transmita catre dispeceratul central si Spitalele de Urgenta atat imagini video cu pacientii, cat si parametri medicali ale acestora. Echipamentele sunt conectate la reteaua de date mobile a Vodafone, ce...

citeste mai mult

Changemakers - proiect derulat de ASER in perioada 20 martie – 10 aprilie 2012

Changemakers - proiect derulat de ASER in perioada 20 martie – 10 aprilie 2012

Asociaţia Studenţilor Economişti din România (ASER) ii invita pe cei interesati, în perioada 20 martie – 10 aprilie 2012, sa ia parte la proiectul Changemakers. "Aplică, participă la workshop-uri, demonstrează că eşti pregătit să aduci schimbarea în societate şi vei avea posibilitatea să îţi prezinţi propriul plan de afacere în faţa unui juriu specializat şi să beneficiezi de unul dintre cele patru internshipuri oferite de UNDP", spun...

citeste mai mult

Career after University, mai mult decat un eveniment despre cariera

Career after University, mai mult decat un eveniment despre cariera

Organizat de AIESEC Bucuresti , Career after University îsi propune în cea de-a doua editie să dezvăluie studentilor ce se ascunde în culisele angajatorilor, care sunt standardele si asteptările acestora de la un posibil angajat. De la construirea CV-ului si până la primul interviu, participantii sunt ghidati, încetul cu încetul, spre descoperirea adevăratelor elemente care îi vor ajuta să se diferentieze de ceilalti. Totul se va desfăsura...

citeste mai mult

Campania For a life without stops, realizata de Lowe Medic One pentru Prostenal, a fost exportata in 7 tari europene

Campania For a life without stops, realizata de Lowe Medic One pentru Prostenal, a fost exportata in 7 tari europene

În urma unui pitch internaţional organizat de Walmark în Cehia, Lowe Medic One semnează campania globală de comunicare pentru Prostenal. Echipa Lowe Medic One a participat la selecţie alături de 2 agenţii de creaţie din Cehia şi Polonia. Pentru a susţine poziţionarea Prostenal Perfect, ca un produs premium, destinat îngrijirii prostatei, agenţia a gândit o amplă campanie de imagine, declinată în spot TV, print şi POSM în farmacii. Conceptul...

citeste mai mult

Topul reclamelor romanesti din 2011 a fost stabilit de 10.000 de voturi

Topul reclamelor romanesti din 2011 a fost stabilit de 10.000 de voturi

10.000 de voturi au decis cum arata podiumul publicitatii romanesti din anul 2011. Topul din cadrul singurului  festival de publicitate desfasurat exclusiv online din Romania a fost stabilit de catre juriul format din pasionatii de publicitate, fie profesionisti in marketing si comunicare, fie pur si simplu spectatori sau membri activi ai comunitatii IQads. La cea de-a saptea editie a BestAds, in shortlist au intrat 100 de lucrari, realizate de catre 31 de agentii de publicitate din...

citeste mai mult

Un frigider de noua generatie consuma cu pana la 75% mai putin decat unul vechi de 15-20 de ani

Un frigider de noua generatie consuma cu pana la 75% mai putin decat unul vechi de 15-20 de ani

Evaluarea intreprinsa la inceputul acestui an de catre ICEMENERG – Institutul National de Cercetare - Dezvoltare pentru Energie, Asociatia Romana pentru Reciclare – RoRec si Electrolux – unul dintre liderii pietei de electrocasnice, prin masuratori pe patru aparate frigorifice fabricate intre anii 1970 – 1981, precum si pe un aparat frigorific actual, avand anul de fabricatie 2011, a evidentiat diferente majore in ceea ce priveste consumul mediu anual de energie...

citeste mai mult

Network One Distribution - parteneriat cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania

Network One Distribution - parteneriat cu Philips pentru distributia de televizoare pe piata din Romania

Network One Distribution (NOD - cunoscută anterior cu denumirea Asesoft Distribution), lider pe piaţa românească de distribuţie a produselor electro-IT, a semnat parteneriatul cu Philips pentru distribuţie de televizoare pe piaţa din România. Network One Distribution a înregistrat anul trecut o creştere accelerată a vânzărilor de televizoare, în linie cu evoluţia de două cifre a pieţei de profil. Televizoarele reprezintă 10% din cifra de afaceri a...

citeste mai mult

CBRE lanseaza Raportul despre piata de birouri din principalele orase din Romania, in 2011

CBRE lanseaza Raportul despre piata de birouri din principalele orase din Romania, in 2011

Piata de birouri din principalele orase din tară are un potential atractiv pentru investitori, arată Raportul despre piata de birouri din principalele sase orase din România în 2011, raport publicat de CBRE. Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Brasov si Sibiu, sunt, alături de Capitală, orasele care prezintă interes pentru companiile aflate în proces de extindere sau relocare.  „România este una dintre cele mai atractive tări din Europa Centrală si de Sud-Est...

citeste mai mult

Symmetrica tinteste pozitia de lider pe piata locala de pavele si borduri

Symmetrica tinteste pozitia de lider pe piata locala de pavele si borduri

Cu o evoluţie spectaculoasă de la an la an, compania locală Symmetrica ţinteşte pentru 2012 poziţia de lider pe piaţa locală de pavele şi borduri vibropresate, cu o cotă de 22% şi un business de 16,2 milioane de euro. „Pentru 2012 estimăm o majorare cu 20 de procente a business-ului, până la 16,2 milioane de euro, de la 13,5 milioane de euro în 2011, în condiţiile în care situaţia economică actuală va rămâne cel puţin stabilă sau va avea...

citeste mai mult

Bonusuri pentru posesorii de carduri de credit Millennium Bank care recomanda clienti noi

Bonusuri pentru posesorii de carduri de credit Millennium Bank care recomanda clienti noi

Posesorii de carduri de credit Millennium Bank pot beneficia acum de un bonus special dacă recomandă clienţi noi pentru cardurile de credit. Persoanele recomandate primesc, de asemenea, bonusul special. În cadrul programului recent lansat „Fă-ţi colegi de Bancă!”, deţinătorii de carduri de credit care recomandă potenţiali clienţi ce devin, la rândul lor, posesori de carduri de credit Millennium Bank primesc automat un bonus de 50 de lei. În plus, noii...

citeste mai mult

Banca Italo Romena a lansat Depozitul la termen Bine crescut

Banca Italo Romena a lansat Depozitul la termen Bine crescut

Banca Italo Romena a lansat Depozitul la termen „Bine crescut” pentru fonduri în lei şi euro depozitate pe o perioadă de 12 luni, oferind rate de dobândă foarte avantajoase. Banca plăteşte o dobândă de 6,75% p.a. pentru depozitele constituite în lei, în timp ce pentru cele constituite în euro rata de dobândă este de 4,3% p.a., aceste rate rămânând fixe pe toată perioada de constituire a depozitului, indiferent de...

citeste mai mult

AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania

AdVenture este agentia castigatoare in urma pitch-ului Grupului CEZ in Romania

Agentia de publicitate AdVenture adauga in portofoliul sau companiile din Grupul CEZ in Romania, unul dintre cei mai puternici producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa. Selectia s-a realizat la finele anului trecut în urma unui pitch la care au participat alte 2 agentii. Pitch-ul care a avut drept obiectiv iniţierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agenţie de advertising s-a desfăşurat prin examinarea participanţilor cu un proces bine...

citeste mai mult

Carrefour deschide cel de-al 49-lea supermarket din Romania, in Iasi

Carrefour deschide cel de-al 49-lea supermarket din Romania, in Iasi

Pe 14 martie 2012, Carrefour deschide cel de-al 49-lea supermarket din tara, in Iasi, Str. Anastasie Panu, nr. 46, in Complexul Comercial Hala Centrala. Carrefour Market Hala Centrala se va deschide la ora 8:00. Carrefour doreste sa fie mai aproape de clientii sai, in inima cartierelor, astfel incat continua expansiunea in Iasi, deschizand cel de-al 2-lea Carrefour Market din oras, dupa ce in ianuarie anul acesta a deschis un supermarket in Centrul Comercial Iulius Mall. In 2007 Carrefour a...

citeste mai mult

OTP Bank Romania - profit dupa impozitare de 13 milioane RON, in 2011

OTP Bank Romania - profit dupa impozitare de 13 milioane RON, in 2011

Conform raportului depus la Bursa de Valori din Budapesta, subsidiara din România a OTP Group a încheiat anul 2011 cu o performanţă financiară pozitivă. Astfel, OTP Bank România a înregistrat un profit după impozitare de 13 milioane RON, în timp ce rezultatul operaţional a rămas stabil, pe tot parcursul anului. Venitul anual net din taxe şi comisioane a rămas aproape constant (+1%), ridicându-se la 37 milioane RON. Creşterea moderată a costurilor...

citeste mai mult