• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piața vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută și urmărită creatoare de conținut pe segmentul culinar din România, și împreună cu agenția de comunicare Saatchi & Saatchi, lansează în premieră proiectul... citeste mai mult

CBRE intermediaza tranzactia Orange de 9200 mp in Europe House

CBRE intermediaza tranzactia Orange de 9200 mp in Europe House

CBRE România, filiala locală a liderului mondial în servicii imobiliare, a intermediat la finalul anului 2012 închirierea de către Orange România a 9.200 mp în clădirea Europe House din Piaţa Victoriei. Discuţiile au privit renegocierea şi prelungirea contractului, precum şi extinderea spaţiului ocupat în clădirea aflată în patrimoniul fondului austriac de investiţii CA IMMO. Această tranzacţie este una dintre cele mai importante pentru...

citeste mai mult

Libra Internet Bank lanseaza o noua versiune a platformei Internet Banking

Libra Internet Bank lanseaza o noua versiune a platformei Internet Banking

Incepand cu data de 12 februarie 2013, Libra Internet Bank ofera o noua versiune imbunatatita a platformei sale de Internet Banking. Principalele noutati se refera la rapiditatea sporita in incarcarea paginilor, actualizarea prompta a soldurilor si a extraselor de cont, mai putini pasi pentru efectuarea operatiunilor si cateva facilitati noi, bazate pe sugestiile clientilor. Totodata, aplicatia are o infatisare simplificata si prietenoasa, cu o noua grupare intuitiva a sectiunilor si un design...

citeste mai mult

Profit net mai mare cu 40% la Banca Transilvania, in 2012

Profit net mai mare cu 40% la Banca Transilvania, in 2012

Profitul net al Băncii Transilvania, în 2012, este mai mare cu 40% fată de 2011, de 320,43 milioane lei. Profitul brut BT este de 340,76 milioane lei, fată de 278,24 milioane lei, înregistrat la 31.12.2011. Horia Ciorcilă, Presedintele Consiliului de Administratie BT, declară: „Suntem multumiti de rezultatele financiare din anul care a trecut, mai ales că au fost obtinute în pofida unei volatilităti pronuntate si a multiplelor incertitudini a mediului economic...

citeste mai mult

Garanti Leasing lanseaza linia de finantare in lei si estimeaza imprumuturi de 10 milioane de lei in 2013

Garanti Leasing lanseaza linia de finantare in lei si estimeaza imprumuturi de 10 milioane de lei in 2013

Garanti Leasing, parte din Grupul Garanti România, unul dintre cele mai dinamice si inovatoare grupuri financiare din România, lansează prima sa linie de finantare în lei pentru categoriile auto, echipamente si imobiliare.Pe fondul volatilitătii crescute a monedelor străine fată de lei, Garanti Leasing se adaptează solicitărilor venite din piată si lansează prima linie de finantare în lei. Compania urmăreste astfel să răspundă nevoii de prudentă manifestate...

citeste mai mult

Praktiker - campanie in care clientii aleg produsul aflat la promotie

Praktiker - campanie in care clientii aleg produsul aflat la promotie

În perioada 15 februarie - 6 martie 2013, Praktiker România a pregătit o promotie inedită pentru clientii care aleg să cumpere produse de DIY din magazinele sale. Pasionatii de bricolaj care au idei de amenajare sunt invitati să profite de o ofertă specială în care ei decid promotia. Acestia au libertatea de a-si alege produsul pentru care vor beneficia de un discount important din partea Praktiker.În cadrul campaniei "-15%, TU DECIZI produsul din promotie", care...

citeste mai mult

FlorideLux.ro promoveaza pentru Valentine`s Day aranjamente florale care ajung si la 6200 de euro

FlorideLux.ro promoveaza pentru Valentine`s Day aranjamente florale care ajung si la 6200 de euro

Trandafirii rosii rămân în topul preferintelor românilor de Valentine’s Day si în acest an, conform grupului FlorideLux.ro, unul dintre principalii comercianti online de flori de pe piata locală. Conform estimărilor companiei, aproximativ 60% din totalul vânzărilor realizate cu ocazia zilei de 14 februarie sunt aranjamente florale deosebite, în timp ce restul sunt buchete clasice, însă de o calitate superioară. Pentru românii care aleg...

citeste mai mult

Promotie noua la abonamentele Cosmote, in contextul Valentine`s Day

Promotie noua la abonamentele Cosmote, in contextul Valentine`s Day

Valentine’s Day reprezintă acel moment din an când oamenii fac si mai multe surprize celor dragi, pentru a le reaminti cât de mult tin la ei. COSMOTE România întâmpină acestă sărbătoare prin lansarea unei noi oferte promotionale în magazinele Germanos, care combină telefoane mobile si minute gratuite sub forma unui cadou, pentru a aduce oamenii si mai aproape, prin intermediul telefoniei mobile.Astfel, clientii COSMOTE care achizitionează un...

citeste mai mult

Simplificarea brandului Romtelecom, noua identitate vizuala, noua oferta comerciala si campania de comunicare

Simplificarea brandului Romtelecom, noua identitate vizuala, noua oferta comerciala si campania de comunicare

În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clientii Romtelecom utilizează în acest moment cel putin două servicii ale companiei. După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet si Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet si TV, o consecintă naturală acum este redirectionarea tuturor eforturilor de...

citeste mai mult

OTP Bank lanseaza cardul de credit cu 6 rate la orice plata, in tara sau in strainatate

OTP Bank lanseaza cardul de credit cu 6 rate la orice plata, in tara sau in strainatate

OTP Bank România lanseaza un produs bancar unic pe piata din Rom?nia, cardul de credit cu 6 rate fara dobânda pentru orice produs sau serviciu achizitionat, indiferent de valoarea acestuia, la orice comerciant din tara sau din strainatate. Facilitatea este disponibila inclusiv pentru platile efectuate la furnizorii de utilitati si pentru platile online.Clientii care opteaza pentru un card de credit MasterCard Standard sau Visa Classic Transparent emis de OTP Bank beneficiaza de...

citeste mai mult

Cupoane de reduceri fara comisioane si loializare avansata - solutia V-Pro s-a lansat in Romania

Cupoane de reduceri fara comisioane si loializare avansata - solutia V-Pro s-a lansat in Romania

Magazinele online si offline, restaurantele, cafenelele, hoteluri si agentiile de turism reprezinta principalii clienti carora li se dedica solutia V-Pro, lansata si in Romania, pe www.v-p.ro. V-Pro este o platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce imbina vanzarile directe cu loializarea. Instrument online foarte flexibil, usor de instalat pe site-ul oricarei companii, V-Pro a fost deja testat cu succes si pe alte piete din regiune, precum Grecia si Ucraina, iar sisteme asemanatoare sunt foarte...

citeste mai mult

Cadouri de 1 martie, cadouri de 8 martie - cosuri cadou de la Fabulous Baskets

Cadouri de 1 martie, cadouri de 8 martie - cosuri cadou de la Fabulous Baskets

Pentru toti cei care sunt in cautarea cadoului perfect de 1 martie si 8 martie, Fabulous Baskets a lansat colectia de cosuri cadou cu flori. In luna martie, atat pe site-ul  Fabulous Baskets  cat si in magazinele Fairy Flowers, gasiti cadoul potrivit pentru persoanele dragi. Cosurile cadou Fabulous Baskets pentru luna martie contin: aranjamente florale deosebite, realizate de echipa Fairy Flowers, vinuri de soi speciale pentru doamne, praline de ciocolata, dar si vouchere la saloane...

citeste mai mult

Concursul national The Great Business Challenge: o provocare pentru tinerii care vor sa se afirme in lumea afacerilor

Concursul national The Great Business Challenge: o provocare pentru tinerii care vor sa se afirme in lumea afacerilor

Tinerii care vor să se formeze ca lideri, care îsi propun să ajungă oameni de afaceri de succes sau au o idee de start-up, dar nu stiu care ar fi etapele pe care ar trebui să le urmeze, au o nouă oportunitate. Facultatea de Management din SNSPA lansează concursul national The Great Business Challenge.În perioada 1 februarie – 26 martie 2013, studentii înscrisi la concurs au sansa de a lua contact direct cu mediul de afaceri, de a rezolva propuneri concrete de...

citeste mai mult

Astra Asigurari obtine rating AA+ si se extinde in America Latina

Astra Asigurari obtine rating AA+ si se extinde in America Latina

ASTRA Asigurari, cea mai mare companie de profil cu capital 100% romanesc, se extinde, pentru inceput, in Ecuador si obtine rating AA+.Agentia de rating PACIFIC CREDIT RATING, care opereaza in America Latina, a acordat companiei Astra Asigurari, cea mai mare societate de profil cu capital 100% romanesc, rating AA+, foarte puternic, ca urmare a intentiei de extindere a activitatii in Ecuador.Rating-ul AA+ se acorda societatilor cu o capacitate excelenta de respectare a conditiilor contractuale,...

citeste mai mult

Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in primul semestru al anului 2013

Supercard estimeaza o crestere de 20% a cardurilor cadou emise in primul semestru al anului 2013

Supercard Solutions & Services, lider pe piata solutiilor de fidelizare bazate pe card din Romania, estimeaza, pentru primul semestru din 2013, o crestere de 20% a numarului de carduri cadou emise pentru comercianti din diferite industrii.In 2012 Supercard Solutions & Services a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte. La fel ca in...

citeste mai mult

Infractorii cibernetici ii vaneaza pe jucatorii online

Infractorii cibernetici ii vaneaza pe jucatorii online

Expertii Kaspersky Lab au inregistrat, in 2012, 7.000 de tentative de infectare a computerelor jucatorilor din intreaga lume in fiecare zi, potrivit datelor furnizate de KSN. Aceste atacuri sunt lansate in incercarea de a obtine datele personale ale utilizatorilor, cum sunt parolele folosite pentru jocurile online si sistemele de online banking. In ceea ce priveste jocurile, utilizatorii rau intentionati incercau sa fure avataruri si obiecte virtuale utilizate in joc, pentru a le vinde...

citeste mai mult

Colectia Lumea Dinozaurilor, lansata de Mega Image

Colectia Lumea Dinozaurilor, lansata de Mega Image

Mega Image a lansat pe 31 Ianuarie 2013, în toate magazinele sale, o colecţie de cărţi de joc, sub denumirea “Lumea Dinozaurilor”. Clienţii pot intra gratuit în posesia cărţilor de joc la casa de marcat, prin achiziţia anumitor produse participante în campanie în perioada 31.01 – 23.04.2013. În plus în perioada 31.01 – 26.02.2013, la fiecare 40 de lei cheltuiţi pe un bon în magazinele Mega Image, clienţii vor primi...

citeste mai mult

Dunlop aniverseaza 125 de ani

Dunlop aniverseaza 125 de ani

Dunlop, unul dintre producători de top lideri la nivel mondiali de anvelope de înaltă si ultra înaltă performantă, afirmă că, la a 125-a sa aniversare, nu se uită doar înapoi la mostenirea sa din motorsport si la succesele sale în domeniul anvelopelor de stradă, ci va dedica noul an perspectivelor ce urmează sa fie realizate în următorii 125 de ani. Inventatorul anvelopei pneumatice si lider global în calitate de furnizor de anvelope pentru...

citeste mai mult

80% dintre romani se documenteaza online inainte de a cumpara un pachet turistic

80% dintre romani se documenteaza online inainte de a cumpara un pachet turistic

SEO monitor, unul dintre principalii jucători de pe piata de promovare pe motoarele de căutare, a realizat o analiză privind comportamentul de consum online al pachetelor si serviciilor turistice. Conform analizei, 80% dintre românii care achizitionează pachete de vacantă aleg să se documenteze mai întai online privind ofertele agentiilor. Produsele si serviciile turistice sunt atât de căutate online în România, încat doar 1% dintre cumpărători se...

citeste mai mult

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

Impact - o noua strategie de vanzari, o noua campanie de comunicare

„Este nevoie de o schimbare radicală a modului în care se desfăşoară activitatea de real estate. Trebuie centrată pe client nu pe profit, aşa cum era până nu demult.” - spune Ştefan Gheorghiu, numit CEO al dezvoltatorului Impact cu 6 luni în urmă. În ultimele luni, Impact a reuşit restructurarea integrală a echipei sale, astfel încât, începând din ianuarie 2013 noile strategii implementate au început să dea rezultate....

citeste mai mult

Grupul Electrolux - vanzari cu 8,3% mai mari in 2012

Grupul Electrolux - vanzari cu 8,3% mai mari in 2012

Grupul Electrolux, unul dintre cei mai mari producatori de aparatura electrocasnica si de uz profesional din lume, a inregistrat anul trecut vanzari nete de aproape 110 miliarde de coroane suedeze, in crestere cu 8,3% fata de 2011. Cresterea puternica a volumelor si a veniturilor incasate in America Latina si de Nord a fost principalul motor care a condus la obtinerea acestor rezultate.Intr-un context macroeconomic marcat de instabilitate si de scaderi puternice pe piata electrocasnicelor,...

citeste mai mult